Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Analsex. Vondt. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Problemstilling:

Jeg SKAL (ingen diskusjon) motta analsex, men det gjør jo så vondt, spesielt i perioder uten denne sengeaktiviteten. Nå gjør det ekstremt vondt, og jeg kvier meg og utsetter stadig. Hva kan jeg gjøre, og hva har dere gjort for å komme dere over denne kneika? Når er jeg back in the game igjen?

Anonymous poster hash: 709ca...e32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE bruk bedøvende middel

Ja, du kjenner mindre, men det er også større fare for skader og hva er egentlig poenget om du ikke kjenner noe?

Start med en finger, deretter 2 etc

Skaff  deg en dildo eller kjøp en liten agurk eller noe sånt og gå opp i størrelse

Etterhvert som du blir mer vant kan du gå opp i størrelse

For å gjøre det lettere å komme inn så dytter du som om du skal drite idet du dytter dildoen inn for da slapper lukke muskelen av og det blir mye lettere

Mye glidemiddel er en selfølge på alle

Lenke til kommentar

Viktig at du faktisk liker dette selv, ikke bare gjør det for å gjøre det, har med state-of-mind å gjøre. H*n bør gjøre deg rå kåt, våt som rakkern, start med en finger som bare ligger utenpå, med svakt press, massere åpningen en stund, få h*n til å slikke deg, jo mer kåt du er jo lettere "glemmer" du analen.. så presser h*n en finger sakte inn, ikke langt, er det vondt, så ut med den igjen og prøv igjen senere og forsiktig, trenger ikke nødvendigvis å få inn 1 finger første gangen, men neste gang så er du mer "klar" i hodet også.

Da har du kanskje fått ut tanker som, "oi, dette kommer til å gjøre vondt" "er redd det kommer avføring på fingeren" etc

Skulle du få avføring på fingern, så rengjør og prøv igjen, er faktisk ikke verden undergang. :)

ps. gå på do og ta deg en god dusj, har du intimsåpe på en finger, kan du trykke den inn i stjerten for å sjekke om du har avføring der (hvis du er usikker)

pps. glidemiddel er et must :)

Endret av Ardenus
Lenke til kommentar

På Apotek og også de fleste erotiske forretninger så kan du få kjøpt en Douche, det er en liten flaske med tut som fylles med lunket vann, føres inn i anus (bruk litt glidemiddel) og så sprut litt vann inn, la det "godgjøre seg litt" og så gå på do og tøm deg skikkelig før analsex, gjenta om behov.

En av mulighetene til at det gjør vondt er at det er avføring nær endetarmsåpningen og da vil penis dytte dette bakover og pakke det sammen, er avføringen litt hard også så øker det sjansen for at det kan gjøre vondt og ikke godt.

Ellers så er følgende råd også gode.

1. Bruk nok glidemiddel, anbefaler silikonbasert da det ikke tørker ut slik vannbasert lett gjør.

2. Bruk nok tid, ikke stress. Start gjerne med finger (bruk evt engangshansker), små dildoer, små buttplugger og gå opp i størrelse etter hvert.

3. Nå han skal entre deg i analen, så husk å kommuniser og sørg for at han gjør som du forteller. 

4. Be han ta det rolig i starten, er ikke bare å måke inne og så kjøre på i 100! Anus trenger litt tilvenning og ro i starten. Ergo at han entrer med 1-3cm og så holder seg der i 3-10 sekunder, så går han inn 1-2cm til og så videre, rolig inn og som punkt 3, kommuniser underveis.

Du kan også øve selv ved å leke med deg selv med en vibrator, dildo, buttplugs. Bruk gjerne buttplugs og la den sitte inni en stund om gangen, start med 10min og etterhvert så sitter du å glaner på en lang film med plugg i rumpa. Dette vil trene både anus, kroppen og hodet til å få bedre innstilling og mottak av anal penetrering.

Men sist men ikke minst, lytt til kroppen!!! Gjør det vondt vondt og ikke bare godt eller litt godt-vondt, som er ok, så er man ikke helt klar! Ta det rolig og bruk nok glidemiddel!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Problemstilling:

Jeg SKAL (ingen diskusjon) motta analsex, men det gjør jo så vondt, spesielt i perioder uten denne sengeaktiviteten. Nå gjør det ekstremt vondt, og jeg kvier meg og utsetter stadig. Hva kan jeg gjøre, og hva har dere gjort for å komme dere over denne kneika? Når er jeg back in the game igjen?

Hæ? Du skal ingenting. Du må selv føle for det. Ellers blir det bare helt feil. Det handler jo ikke om at du skal overvinne smerte for å glede partneren din. Hvis du synes ikke dette er noe for dere skal du si i fra og partneren din skal respektere det.

Endret av VoS
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemstilling:

Hæ? Du skal ingenting. Du må selv føle for det. Ellers blir det bare helt feil. Det handler jo ikke om at du skal overvinne smerte for å glede partneren din. Hvis du synes ikke dette er noe for dere skal du si i fra og partneren din skal respektere det.

Du skal ikke legge deg borti slikt. Hvis TS skal gjennomføre dette og har bestemt seg for det skal du ikke blande deg. End of story

Lenke til kommentar

Jo, dette er et åpent forum og ergo er det også min rett å legge meg bort i ting som presenteres på det åpne forumet så lenge det gjøres på en skikkelig måte. Jeg synes kommentaren hennes bar preg av indirekte tvang, slikt liker jeg ikke og dermed svarte jeg. End of story.

• Liker 2
Lenke til kommentar

TS her. Er homo, tenner på analsex, fantaserer ekstremt om å motta, og å få en "rutine" på det. Jeg vil dette vel så mye som partner!!! Jeg gjør dette med eller uten hjelp. Er ikke kjempespennende med runking og suging, sånn i lengden. Vil ha flere strenger å spille på! Så dere selvopphøyde bedrevitere med selektive lesevansker - F dere herfra til evigheten. Alle dere andre - takk. Takk for håp, info og trygghet.

Så ser jeg det som min kontrarett, nærmest som en plikt å be enkelte her krype tilbake til de patetiske, konservative og politisk korrekte grottene deres, sammen med fossiler og dems tankegang. Der finner dere trygghet og forståelse. Trenger det dere og, vettu?. Trenger ikke adressere dere, dere vet hvem jeg mener!

Men igjen; alle andre gode sjeler! Takktakk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen i denne tråden som har forsøkt noe annet å hjelpe deg, og du oppfører deg som en førsteklasses kødd over et helt sant og velment råd - som kom fordi du ordlegger deg uklart. 

Det sagt: Skaff deg et leketøy, type dildo eller buttplug. Bruk den nå og da, og spesielt om du ser analsex i din nærere fremtid. Hold deg til en moderat størrelse; det er mindre avskrekkende - og det er kanskje ikke lurt å venne seg til noe som er mye større enn en typisk mann. Den store fordelen med denslags leketøy er at du har så mye tid og kan gå så sakte frem som du trenger, og at du kan lære deg hva som fungerer best for å få ting inn uten for mye ubehag.

Endret av Djn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn rent fysisk så er dette veldig enkelt. Man kan utvide åpningen over tid, men du må starte forsiktig. Ta en liten sak inn, såppas størrelse at det kjennes at den blir "litt for stort" og når dette går uten problemer/ smerte så øker du størrelsen.

Veldig viktig å være avslappet, men det blir man når det ikke er altfor trangt gjør gjør vondt. Dette vil også bli en vane så du får garantert til å ha analsex etterhvert uten å være anspent i tuten. Hvis man får ekstremt vondt så er det tegn på at det kan revne inni der og da kan du få skikkelig trøbbel da revnet tarm er veldig farlig pga bakterier + at sår gror dårlig inni der.

Lykke til TS, dette får du til :thumbup:

Edit; Artig at alle trodde du var jente, jeg syntes det var ganske tydelig at du var gutt.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Haha, har desverre ikke voldsomt og bidra mer enn mer ot. Men så sykt deilig og for ei gang se ot prakke ned på folk som absolutt skal dra tråden i alle andre retninger, enn å faktisk svare på spørsmålet.

Men igjen, det er vel samme som det man leser om hvor damer skal motta.

Begynn med fingre, bruk silikonbasert glidemiddel, vær kåt, bruk flere fingre, knip igjen og slapp av ved selve forsøket, og vær selv den som bestemmer hvor mye og fort du får inn. La gjerne partner stå mot en vegg slik at han ikke blir overivrig og knuser på.

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...