Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tidlig pensjon

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan pensjonere seg selv tidlig hvis en har råd og lyst, eller prioriterer slik av diverse grunner (livsstilsendring el.). Noen kaller det å hoppe av, og er man økonomisk uavhengig kan man gjøre sånne ting.

Pensjonsutbetalinger er en annen ting, det kan en ikke regne med før man oppnår pensjonsalder.

Lenke til kommentar

Som jeg tenkte. Jeg er lei alt og arbeidslivet generelt. Hva skal til for å få omskolering og hvilke begrensniger har man da?

Anonymous poster hash: 5de01...251

Hvorfor skal folk ha omskolering hele tiden? Hva med å ta seg selv i nakken og studere på egenhånd. Dritt lei av at jeg skal slite meg igjennom studier med hardt arbeid på si mens "alle" andre skal NAV'e under studiene. Skjerpings altså. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

De som kan arbeide ha en sosial omgangskrets gjennom jobb er priviligerte.

Å gå uten å jobbe som jeg ufør etter arbeidsulykke er ikke noe som noen må tro er noe kjekt.

Du havner i en evig ensomhet av mangel på det sosiale en har på en arbeidsplass.

Har dame men det er ikke det samme og når en virkelig er ufør og er mye en ikke kan delta på så er det en ond spiral.

Jobb og vær glad vil jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...