Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 ehm... dette er ekstremt gammelt nytt. Lenke til kommentar
knutie Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ehm... dette er ekstremt gammelt nytt. Men like digg er det å høre det hver gang Har det blitt bedre forresten? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Kan ikke si det akkurat. Linjen har vært mer ustabil nå enn på lenge. Men, jeg gir MTU en sjanse til å rette opp rotet til Kvalito... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Håper MTU gjør noe fornuftig ja, selv har jeg hatt stabil linje siden jeg fikk den (Heldig jeg). Lenke til kommentar
salif Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har linje fra MTU link og jeg har ikke opplevd noen nedetid i det hele tatt. Linjen har blitt stabil og gir meg riktig hastighet. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd Lenke til kommentar
Kvalihor Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jeg opplever linja som veldig stabil og bra.. Så intil videre er jeg meget fornøyd. Etter å ha ringt og fått pratet litt med dem på supporten i dag må jeg si at jdet virker som om det er et seriøst firma.. ? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ser slikt ut ja, linja var nede nettopp pga linjebrudd i Oslo. Ringte de og fikk svar etter 2sek, de forklarte problemet og estimert tid til linja var oppe igjen. Linja kom opp 15min etter (De sa innen en time 1) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Opplever linjen som stabil og rask nå. Mulig de har gjort et eller annet for nå er det full guffe for første gang siden jeg fikk den. Go MTU! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 mtu har hatt 2 feil.. østlandet og vestlandet 1.2 timer og det var ikke deres feil mtu er dritbra hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå