LiseBettina Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det seirende laget tapte ikke en eneste runde i konkurransen.E-SPORT: Vinneren av vår Rocket League-turnering er kåret Lenke til kommentar
soppel300 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg er på laget sniper carry, bare legg meg til på steam for å få kontakt med laget. Lenke til kommentar
soppel300 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Edit: legg til Muff3nz var på feil bruker. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Team Rocket på sjetteplass? Regner med at de ikke er det europeiske storlaget med samme navn. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg er på laget sniper carry, bare legg meg til på steam for å få kontakt med laget. Vi tok kontakt per e-post med han som er oppført som lagleder i databasen vår, men vi kunne sikkert sendt e-posten til flere andre på laget også. Hver enkelt journalist hos oss kan dessverre ikke legge til alle spillerne de ønsker å intervjue på Steam, og vi har heller ikke mulighet til å være pålogget der hele tiden i påvente av respons :-) Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Team Rocket på sjetteplass? Regner med at de ikke er det europeiske storlaget med samme navn. Det er et Norsk lag med samme navn. Endret 14. oktober 2015 av BuerN0R Lenke til kommentar
hunterico Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Team Rocket på sjetteplass? Regner med at de ikke er det europeiske storlaget med samme navn. Vi er ikke det nei. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå