Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Molnes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kunstig..... Ble jo tøft dette. Lek kan føre til så mangt, og her til et severdig resultat. Likte den grove strukturen og lyset i bildet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Kunstig..... Ble jo tøft dette. Lek kan føre til så mangt, og her til et severdig resultat. Likte den grove strukturen og lyset i bildet. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg liker å leke meg litt. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Spennende med den grove strukturen, skaper et eget uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Dette likte jeg Helene. Veldig kunstnerisk, og fin innramming. Flere slike -Frode 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Spennende med den grove strukturen, skaper et eget uttrykk. Vennlig hilsen Ragnar Den grove strukturen minte meg litt om sånne grove akvarellpapir. Hyggelig du stikker innom og kommenterer! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Dette likte jeg Helene. Veldig kunstnerisk, og fin innramming. Flere slike -Frode Tuuuusen takk Frode! Det er innmari gøy å leke seg med slikt. 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Et bilde som helt klart skifter noe uttrykk med dette valgte filter? En litt sånn drømmende melankolsk stemning. mvh Ibn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Kreativ effekt med et flott sluttresultat . Liker det. Har nå fått snapseed både på mobilen og ipad'en til fruen , men har ikke prøvd det så mye enda . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Etterbehandlingen skaper en litt eventyraktig stemning, synes jeg. Og det kan jeg like. Men bildet er jo så bra at det sikkert kunne stå på egne ben også. Flott med stener og strå i forgrunn. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Et bilde som helt klart skifter noe uttrykk med dette valgte filter? En litt sånn drømmende melankolsk stemning. mvh Ibn Kreativ effekt med et flott sluttresultat . Liker det. Har nå fått snapseed både på mobilen og ipad'en til fruen , men har ikke prøvd det så mye enda . Mvh Alec Etterbehandlingen skaper en litt eventyraktig stemning, synes jeg. Og det kan jeg like. Men bildet er jo så bra at det sikkert kunne stå på egne ben også. Flott med stener og strå i forgrunn. Mvh Fredrik Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg