Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Urban Art 817 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er helt sant! Jeg satt faktisk å studerte komposisjonen her før jeg leste teksten. Det er jo en stor del av hvordan man opplever et bilde. Dette opplevde jeg behagelig å se på, godt jobba Roar! Ofte ser man seg så blind på egne bilder, at man ser ikke mulighetene som finnes der. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Joda, kompen sitter etter min ringe forstand. Flott utsnitt i tillegg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Dette bildet er veldig interessant. Det er fargene og lyset som gjør bildet bra, samt den gode komposisjonen. -Frode Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Denne blå var så heftig at jeg klarte ikke gå forbi. Kombinasjonen var såpass, at det ga godt kikk i kroppen : ) mvh Ibn Lenke til kommentar
Geir Knutsen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei Roar! Skikkelig flott bilde du viser her. Flott komp og utsnitt. Farger og lys er meget bra. Om jeg skal pirke litt så må det være den blå fargen på himmelen i venstre og høyre kant. Den virker litt unaturlig. Geir Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Hei Roar! Skikkelig flott bilde du viser her. Flott komp og utsnitt. Farger og lys er meget bra. Om jeg skal pirke litt så må det være den blå fargen på himmelen i venstre og høyre kant. Den virker litt unaturlig. Geir Ja, du har rett. Men som jeg har skrevet det så mange ganger før - jeg lager bilder og ikke nødvendigvis perfekt foto hvilket vil si kopi av virkeligheten. Kanskje er ikke en tilnærmet turkis himmel den beste løsningen. men mine bilder blir stort sett som de blir. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fin komp , detaljert og med saftige farger , det var faktisk det koboltblå vinduet som først fanget min oppmerksomhet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du har i så måte lykkes godt her. Kombinasjonen, linjer, farger og komp gjør bildet interessant og severdig. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg