Gennaro Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 99,9% sikker på at dette er laget vi stiller med i morgen. Høgmo kommer ikke til å gjøre endringer. Nyland Elabdellaoui - Forren - Hovland - Aleesami Tettey - Johansen Skjelbred - Henriksen - Berget Søderlund Min ønskede 11'er: Nyland Elabdellaoui - Forren - Hovland - Linnes Tettey - Johansen Berget - Ødegaard - Moi Pedersen Ønsker Ødegaard inn for å låse opp et lag som kommer til å gå all in for å holde nullen og putte et flaksemål på frispark/corner. Pedersen er pr dd råere enn Søderlund i boks og med Berget, Ødegaard og Moi bak seg kan han fort få noen muligheter. Det er slik han er god i Godset. De kommer til en haug med sjanser via kantspill. 2 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sønderlund kan vi bytte innpå hvis vi stanger litt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg tror også laget blir likt som sist, muligens med Høgli på back. Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Jeg tror også laget blir likt som sist, muligens med Høgli på back. Høgmo mente jo Aleesami var norges beste mot Italia så ser ikke helt hvorfor han skulle ha bytte ut han Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sa han det for å være "medmenneskelig" og snill eller fordi han mente det? Svaret får vi når laget blir tatt ut i morgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Deilig. Klarte å krige med til 2 billetter til Ullevaal i morgen. Eneste er at hver gang jeg er der så taper Norge eller spiller uavgjort på det beste. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Deilig. Klarte å krige med til 2 billetter til Ullevaal i morgen. Eneste er at hver gang jeg er der så taper Norge eller spiller uavgjort på det beste. Da burde du kanskje holde deg hjemme hehe neida Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Høgli spiller garantert ikke, ble spart i helgen og var ikke ansett som klar, har vært ute en stund i forbindelse med skader. Aleesami starter. Får bare håpe han ikke klovner det til denne gangen også. Elleveren blir identisk med elleveren som startet mot Italia. Garantert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kan vi ikke kjøre med 3 bak også hive inn på Ødegaard på midten? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ødegaard er ikke god nok for førsteelleveren pdd. Dominerer ikke en gang i spansk 3.divisjon. 1 Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Kan vi ikke kjøre med 3 bak også hive inn på Ødegaard på midten? Du mener vi skal spille den vante 3-6-1 formasjonen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ja. Bedre enn å spille med en som ødelegger. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sitter med en dårlig følelse her, altså. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sjæl. Typisk norsk å drite seg ut når det gjelder. Skjønner heller ikke hvorfor den allmenne oppfatningen av Ungarn er at det er et lag vi skal knuse, de er jo langt foran oss på FIFA-rankingen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Har også dårlig magefølelse. Dette er så perfekt lagt opp til en erketypisk kollaps av det norske landslaget. Det er en kamp vi må vinne, og det er en kamp alle tror vi kommer til å vinne, og derfor kommer det til å gå galt sånn som det har gjort i 16 år. Vent og se! 0-3 høres ut som et sannsynlig resultat. Endret 11. november 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Klarer vi ikke å nå EM nå, så kan vi legge ned hele landslagssatsningen. Vi skal slå et land som Ungarn ti av ti ganger, så det er ingen unnskyldninger lenger. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 tror dette laget er best per dags dato: jarstein omar - strandberg - nordtveit - linnes tettey - sælnes - skjelbred helland - pedersen - berisha Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Klarer vi ikke å nå EM nå, så kan vi legge ned hele landslagssatsningen. Vi skal slå et land som Ungarn ti av ti ganger, så det er ingen unnskyldninger lenger. Kan du forklare meg hvorfor Norge (46. på FIFA-rankingen) skal slå Ungarn (33. på FIFA-rankingen) ti av ti ganger? Ingen spydighet, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ingen grunn til å tro Ungarn er plankekjør. Det er en større nasjon med lang fotballtradisjon og erfaring.I playoff kan de bli vanskeligere enn vi tror.Tipper det blir jevnt, litt over 50 % chans ikke mer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Klarer vi ikke å nå EM nå, så kan vi legge ned hele landslagssatsningen. Vi skal slå et land som Ungarn ti av ti ganger, så det er ingen unnskyldninger lenger. Kan du forklare meg hvorfor Norge (46. på FIFA-rankingen) skal slå Ungarn (33. på FIFA-rankingen) ti av ti ganger? Fordi FIFA-rankingen betyr nada, og fordi vi har et bedre landslag enn Ungarn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå