blured Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Statistikk mot Norge: 20 kamper. Ungarn har vunnet 7, Norge 7, mens 6 har endt uavgjort. Men de siste 20 år har Norge 4-1-0 mot Ungarn, og 14-2 i målforskjell) Det eneste som er relevant er vel riktignok 2012 kampen. Ungarn startet sist kamp med 4-5 av de samme spillerne. Og med unntak av Hangeland, så vil jeg påstå at Norge har et bedre lag i dag enn i 2012. (I 2006 hadde vi både Solskjær og Carew. Hakket bedre enn i dag kan du si.) Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Håper denne Alesaami blir værende i Sverige under Playoff 3 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Jeg ser at vi skal spille første kampen mellom 12. og 14. November, er nyaktig dato og klokkeslett avklart enda? Vil inn å se den i Oslo Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Probelemt vårt er goalgettere. Vi kan håpe at Dio kommer tilbake. Eller at King finner formen. Jeg mener vi har flere potensielle gode goalgettere, slik som Berget og Bresha brødrene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Probelemt vårt er goalgettere. Vi kan håpe at Dio kommer tilbake. Eller at King finner formen. Jeg mener vi har flere potensielle gode goalgettere, slik som Berget og Bresha brødrene. Henriksen også kanske.selv om han fikk til lite mot italia, men der fikk jo ingen noe særlig til. Husk at Ungarn har mye å hevne, siden vi vant så mye over dem siste ganger. Endret 18. oktober 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2015 Vi spiller torsdag og søndag. Det er bra, tidlig kvalifisert. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Probelemt vårt er goalgettere. Vi kan håpe at Dio kommer tilbake. Eller at King finner formen.Jeg mener vi har flere potensielle gode goalgettere, slik som Berget og Bresha brødrene. Henriksen også kanske.selv om han fikk til lite mot italia, men der fikk jo ingen noe særlig til. Har også troen på Henriksen. Mange som ikke liker han, men han har startet sesongen i Eredivisie med 10 mål på 14 kamper, så han er absolutt i form for tiden. 1 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Fantastisk nyhet. Da gjelder det å gjøre jobben. Ryker vi mot Ungarn har vi vel ikke så mye å gjøre i EM tross alt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Bare å få ut Henriksen og Tettey i hjemmekampen og sett inn henholdsvis Ødegaard og Selnæs, så er seier på hjemmebane et faktum. Dersom Dio er bare en promille klar bør han helt klart få spille noen minutter. Jeg har meget trua. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Oi, drømmetrekning! Nå finnes det ingen unnskyldninger, nå må Norge ta seg til EM! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 18. oktober 2015 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ryker vi her er det bare å legge ned hele landslaget Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Vært på alle hjemmekampene i kvalifiseringen, pluss Malta borte, men denne gangen ble det utsolgt før jeg klarte å få bestilt. Surt. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja skulle gjerne vært på Ullevål 12. nov selv. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hadde store planer om å ta turen, men det var vanskelig å få tak i billett gitt. Jaja, godt at landslaget er populære da, flott med fullsatt Ullevaal! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2015 Bortebillettene ble lagt ut nå kl. 9, men hva skjer om Ungarn må spille kampen for tomme tribuner? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Den skal spilles med tilskuere. Leste et sted at det var avgjort, fordi anken vil ikke bli behandlet før etter det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Krysser fingrene for at vi vinner OG at vi havner i gruppe A i EM... har nemlig billetter til Frankrike - A4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Troppen tas ut Tirsdag 3 Nov kl. 14.00 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Marcus Pedersen blir omtalt som aktuell for uttak. Er det fornuftig?Følg med kl. 14 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Synes han er særs begrenset og middelmådig, men det synes jeg også om Søderlund så det spiller ikke en stor rolle. Synd Diomande fortsatt ikke er tilbake fra skade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå