Gennaro Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Tipper det står likt og blir extraomg. og straffekonk. Og så at han gamle med joggebuksa blir den store helten. Ser det for meg Flere som har tenkt den tanken... Norge i straffekonk. Jeg blir kvalm bare av tanken. Endret 15. november 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ungarns 10 siste hjemmekamper: Ungarn - Danmark: 2-2 - privatkamp Ungarn - Albania: 1-0 - privatkamp Ungarn - Kasakstan: 3-0 - privatkamp Ungarn - Nord Irland: 1-2 - EM kval Ungarn - Finland: 1-0 - EM kval Ungarn - Russland: 1-2 - privatkamp Ungarn - Hellas: 0-0 - EM kval Ungarn - Litauen: 4-0 - privatkamp Ungarn - Romania: 0-0 - EM kval Ungarn - Færøyene: 2-1 - EM kval Målforskjell 15-7. 5 seire, 3 uavgjorte og 2 tap. Ser vi på tellende kamper (EM-kval) har Ungarn en målforskjell på 4-3. 2 seire, 2 uavgjort og 1 tap. Norges 10 siste bortekamper: Moldova - Norge: 1-2 - privatkamp Polen - Norge: 3-0 - privatkamp Tsjekkia - Norge: 2-2 - privatkamp Frankrike - Norge: 4-0 - privatkamp England - Norge: 1-0 - privatkamp Malta - Norge: 0-3 - EM kval Azerbadsjan - Norge: 0-1 - EM kval Kroatia - Norge: 5-1 - EM kval Bulgaria - Norge: 0-1 - EM kval Italia - Norge: 2-1 - EM kval Målforskjell 11-18. 4 seire, 1 uavgjort og 5 tap Ser vi på tellende kamper (EM-kval) har Norge en målforskjell på 6-7. 3 seire, 0 uavgjort og 2 tap. I skrivende stund har Unibet følgende odds: Hvorfor har det plutselig blitt så mye høyere odds på H her? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor er han ekkel forresten? Personligheten og væremåten. Så får Emils fantasier stå for hans egen regning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor har det plutselig blitt så mye høyere odds på H her? Folk har satt masse penger på borteseier, ergo faller oddsen på B. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor er han ekkel forresten?Personligheten og væremåten. Så får Emils fantasier stå for hans egen regning. Du tar feil. Det går ikke an å mislike en kjent nordmann uten at det ikke er sjalusi. Hadde David Beckham vært norsk så hadde han vært Norges mest forhatte mann. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Mange ønsker oppfylt. Overraskende lag, uten spiss. Blir spennende! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Kjenner på nervene nå. Lærer aldri og ser nok en landskamp med håp, selv om det nok er 99.9% sjans for skuffelse. Skjønner forøvrlig høgmo litt nå, likegreit å starte uten spiss når spissene våre suger. Endret 15. november 2015 av Apox 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Henriksen som spiss? Wtf? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Eneste minus at Skjelbreid starter..meh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. november 2015 Forfatter Del Skrevet 15. november 2015 Spennende. Skulle gjerne hatt Helland for kjedelige Skjelbred, men ok. Henriksen som spiss kan bli bra, men dette blir nok for veikt på dødballer/innlegg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Relativt fornøyd med laguttaket, risikabelt, men viktig å satse! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Hvorfor er han ekkel forresten?Personligheten og væremåten. Så får Emils fantasier stå for hans egen regning. Du tar feil. Det går ikke an å mislike en kjent nordmann uten at det ikke er sjalusi. Hadde David Beckham vært norsk så hadde han vært Norges mest forhatte mann.Det var en bombastisk uttalelse. Vennligst ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om Ontopic: Ble IKKE optimistisk mtp. startelleveren. Alesaami på backen er ugh og Henriksen som jeg liker - men som spiss er jeg som "ekspertene" kritisk til i en så viktig kamp. Endret 15. november 2015 av kaaasen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Going for win.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Tipper Alesaami blir kveldens store helt etter all kritikken (fra bl.a meg) etter sist kamp. Du hørte det her først. Endret 15. november 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Henriksen som spiss? Wtf? To spisser da altså? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 (endret) Litt pingle dette mtp innlegg fra kant. Her får Martin trylle frem stikkere i midten. Nå er det viktig at han tørr. Og ikke bare spiller støtte og sideveis. Fikk ikke noe godfølelse nå. Trøsten er at jeg går til denne kampen med vesentlig lavere forventninger enn hva jeg hadde på torsdag. Ryker vi har jeg forberedt meg på det i tre døgn nå. Endret 15. november 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Henriksen som spiss? Wtf? To spisser da altså? Nei? Er vel 4-4-1-1 (som alle kamper under Høgmo) med Ødegaard i tieren Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor er han ekkel forresten?Personligheten og væremåten. Så får Emils fantasier stå for hans egen regning. Du tar feil. Det går ikke an å mislike en kjent nordmann uten at det ikke er sjalusi. Hadde David Beckham vært norsk så hadde han vært Norges mest forhatte mann.Det var en bombastisk uttalelse. Vennligst ikke uttal deg om noe du ikke vet noe om Jeg trodde obvious sarcasm var obvious :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå