Curumo Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 0-8 til Norge, Søderlund kommer innpå etter 60 og banker inn 6 av dem. Nyland scorer det 8. med god hjelp fra et vindkast. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvem scorer det syvende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Drillo. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Så lenge Søderlund ikke er på banen øyner jeg håp. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Vi vinner dersom Moi og Pedersen starter. Helst Ødegaard også. Da har vi en promilles sjanse i helvete. Kjører vi tilnærmet samme firer offensivt som sist så kan vi glemme å score. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er ikke sikker hvor lurt det var å utelate King. Han er på vei mot bedre form. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ødegaard, Helland og Pedersen fra start så vinner vi. Helst burde middelmådigheten i mål vrakes også, men Høgmo er balleløs, så det skjer ikke. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Selv om Jarstein endelig spiller i Tyskland ønsker jeg ikke å se han i mål. Han er en forferdelig ekkel fyr, og jeg synes ikke han har vært spesielt god for Norge heller. Da vil jeg heller la Nyland vokse inn i rollen. Men det er jo min personlige mening. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Jarstein ønsker jeg ikke å se han i mål. Han er en forferdelig ekkel fyr Dette er usaklig og har ingenting med sportslig vurdering å gjøre. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvorfor er han ekkel forresten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Slimet mellom tærne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Mange kjekke menn får statusen "ekkel" i form av sjalusi. Slik er det med kjendiser. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Ja det må være derfor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Slimet mellom tærne. Æsj. Det er faktisk ekkelt.... Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Håper virkelig på Ødegaard, Pedersen og Helland fra start, men har mest tro på at det kun er de to sistnevnte som får starte. Frykter Ungarn kommer til å ligge lavt å satse på kontringer, hadde trenger da mye bevegelse og boksåpner i form av Ødegaard. Så lenge Pedersen starter til fordel for Søderlund så er jeg delvis fornøyd hvertfall. Mannen har kun scoret 1 mål på 24 kamper noe som er helt horribelt. Noen som har en sjansestatistikk på ham? Må vel ligge på under 1 % (mål/sjanser). Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Av de som er aktive nå: Dårligst: Alexander Søderlund - 0,04 mål pr kamp Best: Tarik Elyounoussi 0,23 mål pr kamp Solskjær er vel den som har best målsnitt, det var på 0,34 mål per kamp. Ikke så veldig bra det heller, men det var under en ekstremt defensiv tilnærming pga Drillo, i tillegg til at vi da også hadde noen midtbanespillere som var litt mer målfarlige. Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Av de som er aktive nå: Dårligst: Alexander Søderlund - 0,04 mål pr kamp Best: Tarik Elyounoussi 0,23 mål pr kamp Solskjær er vel den som har best målsnitt, det var på 0,34 mål per kamp. Ikke så veldig bra det heller, men det var under en ekstremt defensiv tilnærming pga Drillo, i tillegg til at vi da også hadde noen midtbanespillere som var litt mer målfarlige. Hadde også vært interessant med sjansestatistikk på spillere også. Om en antar at Søderlund har hatt to sjanser per kamp, vil han ha scoret på kun 2 % av sjansene sine. Lenke til kommentar
blured Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Mhm, har prøvd å søke på det, man fant ikke noe. Men fant målstatistikken for hele EM-kvalifiseringen: 1 Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Hvem scorer det syvende? Det vet jeg dessverre ikke. Den synske skilpadden jeg slikket under magen for å få resultatet ville si såpass. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Klarer vi ikke å score i kveld drar jeg hjem til Høgmo og lar ham få høre det. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå