Konto brukes ikke Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 til 849,- begynner å bli brukbart, 599,- ennå bedre, for de som har det. Dog litt for dyrt hvis man ikke har behov for disse hastighetene i det daglige, så når de kommer under 400,- elns, så tror jeg mange kanskje går for det. Men slike priser må man vel vente på ei god stund ennå. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det skulle vel slås ned på de monopolene og lure-oppleggene de holder på med som "pakker" og slikt, forhåpentligvis kommer det saklige aktører som styrer showet som i sverige i fremtiden, nettleverandørene er en skam slik de holder på nå om dagen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen. "forsøkt" kommer jo veldig ann på hvor langt leverandøren gidder å gå, har du oppoverbakke til døren kanskje? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen. "forsøkt" kommer jo veldig ann på hvor langt leverandøren gidder å gå, har du oppoverbakke til døren kanskje? Nei har ikke det, har 3 trappetrinn da. Men jeg tror ikke de var her i det heletatt, hadde vindu oppe med lyd og sikt mot inngangsdøra, det lå ingen lapp i postkassa som det pleier å være når de faktisk har forsøkt å levere og de ringte meg ikke 15-30 minutter før de var som de sa de skulle i henhold til sitt eget produkt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen. "forsøkt" kommer jo veldig ann på hvor langt leverandøren gidder å gå, har du oppoverbakke til døren kanskje? Nei har ikke det, har 3 trappetrinn da. Men jeg tror ikke de var her i det heletatt, hadde vindu oppe med lyd og sikt mot inngangsdøra, det lå ingen lapp i postkassa som det pleier å være når de faktisk har forsøkt å levere og de ringte meg ikke 15-30 minutter før de var som de sa de skulle i henhold til sitt eget produkt. Skjer til stadighet med meg også. Er Posten sitt problem, sjåførene orker ikke. Ganske tragisk egentlig. Sist jeg fikk pakke på døren levert av Posten kom faktisk bilen inn i oppkjørselen. Fikk SMS med noe gebrokken norsk "Hei, jeg ringe for 30 min siden. Du ikke svare. Jeg la lapp i postkassa". Ser så at han går ut av bilen, legger lapp i postkassa og går tilbake til bilen og starter denne. Løper ut etter ham mens han rygger ut av gården, så får pakken min, men kan ikke fatte hvorfor han ikke prøvde å ringe på døra i det minste. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Er på plass nå iallefall Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Er på plass nå iallefall Gromt. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Bor mellom Oslo og Drammen. "Vi kan dessverre ikke levere til din adresse" Takk da eller.. 5/2mbit er jo flott det også. Bodde et år i Sverige i 2004-2005, da betalte jeg 299,- måneden for 100/100mbit via bredbåndsbolaget. 5400 rpg diskene skrek etter hjelp når DC++ kjørte uten begrensning. Er litt jealous Rudde =) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Husker jeg betalte 799,- måneden for 25/5 hos CD som student, da pga. påtvunget kanalpakker som nå er ulovlig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ulovlig og ulovlig. Med CD må du pér i dag fremdeles ha TV hvis du vil ha bredband. De har kanskje planer om å tilby kun bredband senere i framtiden. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Ulovlig og ulovlig. Med CD må du pér i dag fremdeles ha TV hvis du vil ha bredband. De har kanskje planer om å tilby kun bredband senere i framtiden. http://www.aftenposten.no/digital_old/Forbrukerombudet-mener-Canal-Digital-og-Get-driver-ulovlig-koblingssalg-7784460.html http://www.forbrukerombudet.no/2014/12/tvungent-koblingssalg-er-ogsaa-en-forbrukersak- Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du kan linke så mye du vil. Virkeligheten er en annen. Du får i dag ikke CD med kun bredband. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Du kan linke så mye du vil. Virkeligheten er en annen. Du får i dag ikke CD med kun bredband. Hva er det du prater om? Jeg har hatt bredbånd fra Canal Digital uten TV i 6 måner. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Og hva med avtaler for sameier og lignende? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Det er noen som klarer å prate seg til det. Kjenner også en som sa han hadde bindingstid hos en annen TV-leverandør. Jeg fikk standardsvaret om at de ikke leverer kun bredband. Samme har flere jeg kjenner fått. Fra CDs hjemmesider 15.10.2015: Merk at du må ha TV for å kunne bestille bredbånd. * Bredbånd 500 er foreløpig ikke tilgjengelig i alle områder. Vi leverer hastigheten fortløpende til nye husstander. https://kabel.canaldigital.no/bredband/ Endret 15. oktober 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) CD skal avvikle denne ordningen i 2016 har de sagt. Nå har vel også Get gitt seg og har sagt de skal gi denne muligheten omtrent i samme tidspunkt. [link] Endret 15. oktober 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 I november 2014 slo Forbrukerombudet ettertrykkelig fast at de mener tvungetkoblingssalg av TV og bredbånd er ulovlig etter Markedsføringslovens paragraf 22. I motsetning til Canal Digital Kabel som lenge har sagt at de vil avslutte koblingssalget i 2016, har som vi nylig skrev ikke Get kommunisert noen tidsplaner for avvikling av tvunget koblingssalg. Inntil nå. De har nok bare "omstruktureringstid" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 finnes det fremdeles plasser som ikke har fiber med 1000/1000 hvis man vil? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Selvsagt. Men du vet kanskje ikke at det finnes mennesker som bor nord for Sinsenkrysset? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå