Gå til innhold

500/50 Mbits - Canal Digital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen.

"forsøkt" kommer jo veldig ann på hvor langt leverandøren gidder å gå, har du oppoverbakke til døren kanskje?

Nei har ikke det, har 3 trappetrinn da. Men jeg tror ikke de var her i det heletatt, hadde vindu oppe med lyd og sikt mot inngangsdøra, det lå ingen lapp i postkassa som det pleier å være når de faktisk har forsøkt å levere og de ringte meg ikke 15-30 minutter før de var som de sa de skulle i henhold til sitt eget produkt.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt det, modemet skulle vært levert på døra idag, "forsøkt levert" noe det ikke var, får hente det på postkontoret i morgen.

"forsøkt" kommer jo veldig ann på hvor langt leverandøren gidder å gå, har du oppoverbakke til døren kanskje?

Nei har ikke det, har 3 trappetrinn da. Men jeg tror ikke de var her i det heletatt, hadde vindu oppe med lyd og sikt mot inngangsdøra, det lå ingen lapp i postkassa som det pleier å være når de faktisk har forsøkt å levere og de ringte meg ikke 15-30 minutter før de var som de sa de skulle i henhold til sitt eget produkt.

Skjer til stadighet med meg også. Er Posten sitt problem, sjåførene orker ikke.

Ganske tragisk egentlig.

Sist jeg fikk pakke på døren levert av Posten kom faktisk bilen inn i oppkjørselen. Fikk SMS med noe gebrokken norsk "Hei, jeg ringe for 30 min siden. Du ikke svare. Jeg la lapp i postkassa".

Ser så at han går ut av bilen, legger lapp i postkassa og går tilbake til bilen og starter denne.

Løper ut etter ham mens han rygger ut av gården, så får pakken min, men kan ikke fatte hvorfor han ikke prøvde å ringe på døra i det minste.

Lenke til kommentar

Bor mellom Oslo og Drammen. "Vi kan dessverre ikke levere til din adresse" 

Takk da eller.. 5/2mbit er jo flott det også.

Bodde et år i Sverige i 2004-2005, da betalte jeg 299,- måneden for 100/100mbit via bredbåndsbolaget.

5400 rpg diskene skrek etter hjelp når DC++ kjørte uten begrensning.

Er litt jealous Rudde =) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du kan linke så mye du vil. Virkeligheten er en annen. Du får i dag ikke CD med kun bredband.

Hva er det du prater om? Jeg har hatt bredbånd fra Canal Digital uten TV i 6 måner. 

Lenke til kommentar

Det er noen som klarer å prate seg til det. Kjenner også en som sa han hadde bindingstid hos en annen TV-leverandør. Jeg fikk standardsvaret om at de ikke leverer kun bredband. Samme har flere jeg kjenner fått.

Fra CDs hjemmesider 15.10.2015:

Merk at du må ha TV for å kunne bestille bredbånd. * Bredbånd 500 er foreløpig ikke tilgjengelig i alle områder. Vi leverer hastigheten fortløpende til nye husstander.

https://kabel.canaldigital.no/bredband/

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

I november 2014 slo Forbrukerombudet ettertrykkelig fast at de mener tvungetkoblingssalg av TV og bredbånd er ulovlig etter Markedsføringslovens paragraf 22.

I motsetning til Canal Digital Kabel som lenge har sagt at de vil avslutte koblingssalget i 2016, har som vi nylig skrev ikke Get kommunisert noen tidsplaner for avvikling av tvunget koblingssalg. Inntil nå.

De har nok bare "omstruktureringstid"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...