Togo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Endelig har noen tåter i norsk tv funnet ut (igjen) at folket vil ha Futurama i hele episoder! Go, go, go TV2 Best var episoden i går - Where the Buggalo Roam: Zapp Brannigan: I am the man with no name. Zapp Brannigan, at your service. Og litt senere i episoden: Zapp Brannigan: Please, please, you're giving me too little credit. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Ja dette er fantastiske nyheter! Oppdaget i dag at de var begynt å sende Futurama igjen! Go tv2! Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Synd serien er lagt ned. De har vel nok å gjør med Simpsons... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Synd serien er lagt ned. De har vel nok å gjør med Simpsons... Like greit.. syns hele greien begynte å dabbe totalt av etter de første tre sesongene. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Synd serien er lagt ned. De har vel nok å gjør med Simpsons... Like greit.. syns hele greien begynte å dabbe totalt av etter de første tre sesongene. Egentlig enig der ja. De gikk vel tom for ideer... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 De første episodene var helt greiale men etterhvert så blei konseptet syltynt. Nei, foretrekker heller South Park, Family Guy, og sist men ikke minst The Simpsons Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Tidspunkt? 1535 på TV2 Hverdager that is. Endret 25. november 2003 av HeavenHell Lenke til kommentar
runeb Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Like greit.. syns hele greien begynte å dabbe totalt av etter de første tre sesongene. Må nok dessverre si meg enig i det Rettelse: Sesong fire var bra den også. Det var sesong 5 som ikke var noe særlig Endret 25. november 2003 av runeb Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Tidspunkt? 1535 på TV2 Hverdager that is. ******* idiotisk tidspunkt da! Vanlige folk er jo for ****** ikke ferdig på jobb da! Lenke til kommentar
runeb Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ******* idiotisk tidspunkt da! Vanlige folk er jo for ****** ikke ferdig på jobb da! Videospiller er i så fall en fin ting... Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Psst, http://www.mythtv.org/ Jeg synes ikke futurama har tapt seg i det hele tatt jeg. Men nå er jeg Matt Groening fan og da. At det bare ble 5 sesonger av futurama synes jeg er tragisk. Men som Cohen sa i et intervju, tror ikke FOX helt skjønte humoren i serien da de snarere er opptatt med å få mest mulig ut at The Simpsons. Futurama er også det beste som har kommet siden The Simpsons. Resten av de tegneseriene har jeg ikke så mye sansen for, bortsett fra de nye Pink Panter episodene (ny og ny, de kom i '96) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ******* idiotisk tidspunkt da! Vanlige folk er jo for ****** ikke ferdig på jobb da! Videospiller er i så fall en fin ting... har ikke videospiller Lenke til kommentar
runeb Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 ******* idiotisk tidspunkt da! Vanlige folk er jo for ****** ikke ferdig på jobb da! Videospiller er i så fall en fin ting... har ikke videospiller Skjermkort med TV-inn er jo også en mulighet... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Evt. laste ned tv-rips. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg kjøper futurama sesonger når de kommer ut, det orker jeg ikke med simpsons, jeg har sett alle episodene misnt 4 ganger Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Evt. laste ned tv-rips. Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) *slettet* -edit; kag. Endret 26. november 2003 av kag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå