gram Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Har et Abit V17 motherboard og har nå kjøpt en 512 mb minnebrikke av typen Twinmos PC3200 400Mhz. Har nå altså to av disse brikkene. Problemet er at jeg bare får piping når jeg starter maskinen og får ikke mulighet til å gå inn i bios. Dette oppsettet har fungert tidligere med bare en brikke, men vil nå altså ikke fungere med to. Biosen er nullstilt til default. Testet med to andre brikker av typen Geil (?) som hadde samme hastighet, men som bare var 256 mb brikker. Noen som har en aning på hva dette kan være ?? Lenke til kommentar
gram Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 har nå fått høre at dette hovedkortet ikke støtter dual-ddr for å kunne få 800 MhZ på frontbussen, men det burde kunne jo gå ann å kjøre disse brikkene som single isteden......noen som har peil på hvorfor dette ikke fungerer ? Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hadde samme piping på min maskin da jeg først bygde den... Det betyr at noe er seriøst galt med delene. På min var HKet defekt (Abit NF7-S). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå