SelbuRmx Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe meg en 2000 mod patrol med 300 000km på telleren til 90 000,- Det som gjør meg litt usikker er att det er en del rust på bilen. Rustsveising skremmer meg ikke så fryktelig mye, men litt. Hva tror dere ang denne bilen med utgangspunkt i disse bildene ? Hvordan er det å skaffe skjermer og dørstokker til disse ? Tror dere det er MYE mer rust man ikke ser ? Den ble nettopp eu-godkjent, så ramma skal vist nok være bra. Endret 13. oktober 2015 av SelbuRmx Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ville gått særdelest nøye over bilen før jeg bestemte meg, iverstefall finnes det plasser i rammeverk som det faktisk er umulig og komme til. Hvor nøye de som eu-kontrollerer er på rust varierer mye fra verksted til verksted, Kan du sveise?, bare det du viser på bildene er en god del timer arbeid om du skal ha ett bra resultat. Får du bilen veldig billig? Lenke til kommentar
SelbuRmx Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Ville gått særdelest nøye over bilen før jeg bestemte meg, iverstefall finnes det plasser i rammeverk som det faktisk er umulig og komme til. Hvor nøye de som eu-kontrollerer er på rust varierer mye fra verksted til verksted, Kan du sveise?, bare det du viser på bildene er en god del timer arbeid om du skal ha ett bra resultat. Får du bilen veldig billig? Planen er å ta fly nedover å se den før jeg betaler bilen, eller flybillett hjem igjen. Ja. jeg er bilmekaniker så sveising ser jeg ikke på som noe stort problem. Er heller det att jeg må bruke 100 timer og 10 000,- i deler for å få den i OK stand for en liten stund. Jeg er jo ikke avhengig av 100% finish under bredderne, bare jeg får fjernet all rust. Det er jo litt positivt. Han forlanger 90 000,- Er jo en bil bygd av fjallasport, importert fra Island i 2009. Med 3 sett 35" hjul der to sett er nye + ett sett orginale hjul. Ny clutch, ny servopumpe og ny reg.reim sats. Klarer liksom ikke å bestemme meg.. Endret 13. oktober 2015 av SelbuRmx Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Den ser jo helt jævlig ut, og motorferdsel i utmark er ulovlig i Norge. Så det trekker jo ned. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vurderer å kjøpe meg en 2000 mod patrol med 300 000km på telleren til 90 000,- Det som gjør meg litt usikker er att det er en del rust på bilen. Rustsveising skremmer meg ikke så fryktelig mye, men litt. Nei, nei og nei fra denne dommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå