Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan foregår testingen på Olafiaklinikken?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du må svare på alle spørsmålene. På den måten vet helsepersonellet hvilke prøver du må ta. Har du bare hatt vanlig, hetrofil sex tipper jeg du slipper unna med kun en urinprøve :)

Bestiller du time kan du være inn og ut på 20 min tipper jeg, siden det er første gangen din der tydeligvis!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Uff, jeg grøsser med tanke på pinnen, men i baken er vel ikke følelsen fullt så ille, eller?

Det hele må jo være over på ett minutt.

Hva slags spørsmål er det egentlig snakk om? 

Sex med mann/kvinne eller mer inngående direkte seksuelle spørsmål om oralsex og slikt?

Har aldri vært der - kanskje jeg skulle ta en tur...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har du hatt analsex får får du med den en pinne på toalettet som du skal stikke forsiktig inn, bevege litt rundt og deretter putte i et glass og levere inn. Har du oralsexxet tar helsesøster en pinne bak i halsen din for å sjekke etter infeksjoner.

Type spørsmål er hvilket kjønn du har hatt sex med, hvor ofte du treffer nye partnere og slike ting. Alt som kan påvirke resultatet ditt. Lurt å svare veldig ærlig, det er uansett strengt taushetsbelagt.

Anbefaler alle å teste seg, kjønnssykdommer kan ødelegge mye i kroppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...