AnonymDiskusjon Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvordan foregår testingen på Olafiaklinikken? Tenker mest på selve testprosedyren og om det er det bomullspinnen både foran og bak, eller gjøres det meste med urinprøver og blodprøver i dag? Hvor lang tid tar selve testprosedyren? Må man svare på alle spørsmålene på skjemaet? Anonymous poster hash: afa4b...585 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ja, du må svare på alle spørsmålene. På den måten vet helsepersonellet hvilke prøver du må ta. Har du bare hatt vanlig, hetrofil sex tipper jeg du slipper unna med kun en urinprøve Bestiller du time kan du være inn og ut på 20 min tipper jeg, siden det er første gangen din der tydeligvis! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er det lang ventetid om man ikke bestiller time på forhånd? Lenke til kommentar
Seen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det avhenger helt av hvor mange som er der den dagen hah. Jeg har både opplevd et helt tomt venterom, og et stappfullt et så jeg aner egentlig ikke. Jeg bestiller alltid et par dager i forveien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Uff, jeg grøsser med tanke på pinnen, men i baken er vel ikke følelsen fullt så ille, eller? Det hele må jo være over på ett minutt. Hva slags spørsmål er det egentlig snakk om? Sex med mann/kvinne eller mer inngående direkte seksuelle spørsmål om oralsex og slikt? Har aldri vært der - kanskje jeg skulle ta en tur... Endret 13. oktober 2015 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Seen Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har du hatt analsex får får du med den en pinne på toalettet som du skal stikke forsiktig inn, bevege litt rundt og deretter putte i et glass og levere inn. Har du oralsexxet tar helsesøster en pinne bak i halsen din for å sjekke etter infeksjoner. Type spørsmål er hvilket kjønn du har hatt sex med, hvor ofte du treffer nye partnere og slike ting. Alt som kan påvirke resultatet ditt. Lurt å svare veldig ærlig, det er uansett strengt taushetsbelagt. Anbefaler alle å teste seg, kjønnssykdommer kan ødelegge mye i kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå