Gå til innhold

Gta 5 Fort zancudo stjele jet fighter

0wner170

Anbefalte innlegg

hei, vet ikke om jeg er den eneste som har det problemet at når jeg vil ha et skikkelig jager fly og bryter meg inn i militær basen så går alt strålende. helt fram til jeg tar av og blir skutt ned av andre piloter. til sammen har jeg prøvd ca 120 ganger.

og alt har skjedd ganske likt, den ene gangen fikk jeg den helt fremm til flystripa til trevor, men motoren på jet fighteren konka ut rett før jeg fikk parkere den i hangaren. er det noen som har en idiot sikker måte å gjøre dette på ? trenger så inderlig et sånt fly.

men til når virker det helt umulig, vet andre også sliter på dette området, men ingen av "guide" som jeg fant hjalp meg på dette området, og jeg mener det når jeg har prøvd nesten alt. er generelt flink til å fly og dukke unna, men treffsikkerheten til de andre pilotene er bare for stor. btw er på singleplayer.

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg bruke å ta en bil, hoppe inn ved siden av tunnelinslaget. For deretter å kjøre til et av jagerflyene. Deretter flyver jeg mens jeg unmanøvrer og prøver å komme meg over nærmeste fjelltopp. Flyver du i en rett linje kommer du til å bli skutt ned.

har som sagt prøvd alt og brukt tilsammen ca 120 forsøk, på xbox one virker det helt umulig, ps3 og xbox 360 går det helt fint på . har ikkje prøvd med pc enda

Lenke til kommentar

Bruker selv å hoppe over med en bil så kjøre bort til nærmeste hangar. Om en tanks en like ved kjører jeg videre til neste jetjager. Når du skal ut av basen er det viktig at du holder deg helt nært bakken slik at du flyr bare akkurat over gjerdet så rett ned igjen. Da vil du ikke få raketter låst fast på deg.

Bruker å fly så lavt at jeg flyr rett under brua etter å kommet ut av basen. På denne måten skal du hver gang klare å få med deg ut en jetjager uten problem.

Lenke til kommentar

Bruker selv å hoppe over med en bil så kjøre bort til nærmeste hangar. Om en tanks en like ved kjører jeg videre til neste jetjager. Når du skal ut av basen er det viktig at du holder deg helt nært bakken slik at du flyr bare akkurat over gjerdet så rett ned igjen. Da vil du ikke få raketter låst fast på deg.

Bruker å fly så lavt at jeg flyr rett under brua etter å kommet ut av basen. På denne måten skal du hver gang klare å få med deg ut en jetjager uten problem.

blir skutt ned av andre jetfly på veg ut kommer meg ikke nær broa selv om jeg flyr så lavt som det går

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...