Leif Olsson Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 SLÅ RING OM ORION Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Håper dere får beholde dette der oppe, Leif! Må da være veldig riktig plassering, med kort vei til de havområder som behøver patruljering og annen service fra landsiden. Flott perspektiv, like før landing (eller take off). Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei Trond Olav Takk før hyggelig intressant kommentar :thumbup:Ja vi får jobbe hart før saken så ska det gå veien Snakkes om erstattere, ja P8 Orion med jetdrift, et spennende fly med en del ny teknik kan jeg tro, så vi slår ring om Orion Hilsen Leif Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fint bilde Leif. Veldig skarpt og akkurat perfekt lukkertid for å få med litt bevegelse i propellene. Kunne kanskje tenkte meg litt mer himmel over enn under, altså litt mer luft i den retningen flyet går. Venstre i forhold til høyre er bra. Er ikke det en veldig spesiell lyd på disse flyene? Blir vel ikke det samme med jettdrift -Frode Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Fint bilde Leif. Veldig skarpt og akkurat perfekt lukkertid for å få med litt bevegelse i propellene. Kunne kanskje tenkte meg litt mer himmel over enn under, altså litt mer luft i den retningen flyet går. Venstre i forhold til høyre er bra. Er ikke det en veldig spesiell lyd på disse flyene? Blir vel ikke det samme med jettdrift -Frode Hei Frode Takk før hyggelig kommentar Der er et veldig speciell lyd på disse flyene og blir sikkert lit annerledes lyd med jetdrift Hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg