Gå til innhold

DOSbox 0.60

gspr

Anbefalte innlegg

Kanskje er jeg bare litt treg, men for de av dere som ikke har oppdaget det - [url="http://dosbox.sf.net"]DOSbox[/url] 0.60 ble sluppet i midten av oktober, og støtter nå [i]PROTECTED MODE[/i]! ENDELIG!
Er helt i hundre! [url="http://gspr.dyndns.org/~gspr/pics/screenshots/dosbox1.png"]SE HER DA![/url] WEEEEE! :D :D :D Endret av gspr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, kan ikke noen av dere lage en spill-distro med MASSE slikt abandonware. Du putter cden i, den booter opp i ekte Knoppix spirit, og der har du et heeeeeeeeelt rent bilde med 5-6 kategorier som du har spillikoner inni. Her bare trykker du på spillet så kan du spille det..

Dét prosjektet hadde blitt en hit eller hva!? Kanskje jeg skal prøve meg på det når jeg kommer hjem :) Fikk litt lyst nå... :D

Lenke til kommentar
Transport Tycoon ville ikke fungere :(. Jaja, får finne et annet å pusle med i morgen.

Skaff deg Windows versjonen av TTdeluxe og last ned XP patchen på nettet. Den inneholder en god del fixer også.

Oops..gikk litt fort der, så ikke at det var en linux diskusjon :lol:

Endret av MainMan
Lenke til kommentar
Hehe, kan ikke noen av dere lage en spill-distro med MASSE slikt abandonware. Du putter cden i, den booter opp i ekte Knoppix spirit, og der har du et heeeeeeeeelt rent bilde med 5-6 kategorier som du har spillikoner inni. Her bare trykker du på spillet så kan du spille det..

Dét prosjektet hadde blitt en hit eller hva!? Kanskje jeg skal prøve meg på det når jeg kommer hjem :) Fikk litt lyst nå... :D

Det var en FABELAKTIG idé! Nå er imidlertid DOSBox kun i versjon 0.60, og som de sier på siden sin, kjører en P4 1.7 GHz omtrent som en 486. Det er ikke så enormt man kan spille, men jeg er sikker på at DOSBox-teamet vil utbedre dette i fremtiden. Bare det at Protected Mode endelig støttes er jo et enormt fremskritt.

Et problem med en sånn distro du snakker om er dessverre at Abandonware er i grenselandet når det gjelder loven. Eller, dvs., ikke grenselandet - det er like ulovlig å redistribuere som alt annet copyrightet materiale, men de etiske sidene er nok noe mildere for de fleste. ;)

Lenke til kommentar

mekke en som booter oppmed the abandon archives (7-8 cd'er fulle med abandonware)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...