-Siberian- Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg har investert i fem ulike fond som jeg liker å følge litt med på for artighet, selv om det er langsiktig sparing det er snakk om. Nå må jeg logge meg inn på nettbanken for å sjekke den samlede avkastningen, men jeg skulle gjerne hatt en lettere metode med mindre "styr" med innlogging. Vet det finnes sider hvor man kan lese hvordan det går det ulike fond. Er det noen hvor jeg (med innlogging) enkelt kan se hvordan det går med mine? Hvis jeg kan se den samlede utviklingen er det enda bedre. Noen sider er sikkert bedre enn andre? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 E24.no Men er det styr å logge inn i banken? Tar meg ca 1 min å gjøre det Husk å hive inn penger når børsen går ned. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Men er det styr å logge inn i banken? Tar meg ca 1 min å gjøre det Takker! Styr og styr - det er uansett lettere å logge inn på en nettside hvor brukernavn og passord bare kan lagres i nettleseren Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hehe, okay hvordan lagres logg inn i nett banken da? Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Hehe, okay hvordan lagres logg inn i nett banken da? Det er vel nettopp det man ikke kan, derfor blir det mer tungvint. Man må alltid skrive passord, pinkode, pinkode på mobil eller noe i den duren for å komme inn i nettbanken. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Last ned Bloomberg appen, så går du på watchlist og legger inn fondene dine der. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hehe, okay hvordan lagres logg inn i nett banken da? Det er vel nettopp det man ikke kan, derfor blir det mer tungvint. Man må alltid skrive passord, pinkode, pinkode på mobil eller noe i den duren for å komme inn i nettbanken. Riktig, hvorfor tror du at du må gjøre det. Jo for din sikkerhet. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Last ned Bloomberg appen, så går du på watchlist og legger inn fondene dine der. Takk. Ser det er noen varianter av den, i hvert fall for Android. Kan du være mer spesifik? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Bloomberg Business. Skal være gratis, hvertfall på iOS. Så har du et menyvalg som heter Watchlist, og under mobile watchlist kan du søke opp fondene dine, legge inn inngangsverdier osv. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hehe, okay hvordan lagres logg inn i nett banken da? Det er vel nettopp det man ikke kan, derfor blir det mer tungvint. Man må alltid skrive passord, pinkode, pinkode på mobil eller noe i den duren for å komme inn i nettbanken. Riktig, hvorfor tror du at du må gjøre det. Jo for din sikkerhet. Sikkerhet har jo ikke noe å si når han bare vil ha en måte å følge fondene sine! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Okay, Ser ikke problemet med å trykke noen ganger på brikken min, men men min mening. Og jo har med din sikkerhet med å bruker din brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå