Vooon Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Jeg har fiksa litt på den forrige fotball-sida, og lagd en ny layout. To versjoner: versjon 1 Versjon 2 Det er bare forskjellige headere. Umm... jeg er litt usikker på header'n på versjon1. Veit ikke helt. Det bildet av benken skal i hvert fall bort på begge to. Må finne noe annet - jeg tror det blir en random sak med forskjellige bilder. Endret 13. november 2003 av LordTimmy Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Benken? Uansett; gå for versjon 2 Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Benken?Uansett; gå for versjon 2 Benken er den hytta til høyre på header'n... jeg har ikke noe bedre å sette der inntil videre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Er det en benk? Ser ut som en hytte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) meget pen, men hytta has to go! EDIT: og underline på linker er styggt Endret 13. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 likte versjon 2 best. er enig med HalTan, likte ikke underline på mouseover'en på linkene. header nr 2 gav en helhet i siden, ble for oppdelt med eneren. savnet en link tilbake til hovedmenyen da.. ellers en bra side til å være idrettslag.. "benken" i headeren gav mer farge til siden, ville ikke tatt den bort. synes den passet. den skiller seg ikke ut til tross for at den er i andre fargen enn resten av siden. synes den passer fordi den er gjort blekere.. som sagt ok side. ikke de store sprellene, men en oversiktlig og ok layout er fikset. - smidt Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Prøv en annen bakgrunn en "tv line" bakgrunnen, matcha ikke inn. Kanskje litt mindre kontrast på bakgrunnen. ellers... så er det ikke min stil i det hele tatt... Men den er ryddig, det skal du ha for Endret 13. november 2003 av tjcombo Lenke til kommentar
dms Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Scanlinjene i bakgrunnen og headeren er ikke i sync i Opera. Jeg har ikke sett på hva som kan være årsaken men prøv å fjern all top margin/padding i body. Endret 13. november 2003 av dms Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Jeg skal fjerne underline. Benken/hytta (benken er bydg inn i hytta), gir farge ja - det er grunnen til at den er der. Men jeg har planer om å legge inn flere bilder av f.eks. spillere, stadion etc. og kjøre et random skript. Bakgrunnen, er egentlig ganske fornøyd med den, men litt kontrast er sikkert ikke dumt nei. Jeg har foresten sett at de er noe som skurrer i opera - skal prøve det du foreslo. Takk for feedback. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) synes version 2 var best.. med den banneren som ikke var firkantet i enden EDIT: version 2 (Version 1 het forslag2 vice verca!) hvis du skjønner Endret 13. november 2003 av purken Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Versjon 2, helt klart! :-) Kunne du prøvd å skifte bakgrunn? Den ble litt vond i øynene ... Endret 13. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå