Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skarp kontrast til de mange høstlandskapsbilder her på Bildekritikken. Stål og betong mot klare høstfarger.

Fint vi får presentert slike kontraster, det er en del av vår virkelighet og viktig å få portrettert/vist.

Denne type "landskapsbilder" behersker du bedre enn de fleste. Stram og fin komposisjon.

 

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar

Skarp kontrast til de mange høstlandskapsbilder her på Bildekritikken. Stål og betong mot klare høstfarger.

Fint vi får presentert slike kontraster, det er en del av vår virkelighet og viktig å få portrettert/vist.

Denne type "landskapsbilder" behersker du bedre enn de fleste. Stram og fin komposisjon.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Mange takk for svært hyggelig kommentar. Det slår meg hver gang hvor lite av et byområde som virkelig lever opp til postkortene. Kanskje man skulle smurt det gode liv i et litt tynnere lag utover ? : ) Det er vel kanskje det som kalles venstrepolitikk. mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert bilde med den flotte og særegne etterbehandlingen.

Et flott motiv , en slik tristesse fortjener også fotografisk oppmerksomhet. Det er lett å skjønne at du er fascinert av Berlin , jeg har bare vært der en gang ,men vil gjerne tilbake dit.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fantastisk kontrast du viser, til veldig mye av all den arkitektoniske skjønnhet Europa domineres av i verden.

Viktig at hele virkeligheten gjengis. Du er således vår naturalist; jeg tenker på epoken da kunsten skildret det våre myndigheter helst ville skjule.

 

Takker for kommentar på dette som jeg nok ikke forventer så mye fil. Men leter man litt så finner man også i gamle industri bygg,ornamentikk og videre at proporsjonene ofte sitter bedre dengang. Men det meste blir utsatt for forfallets uavlatelige gang og myndigheter og foretak klarer ikke kjempe alle kamper. mvh Mvh ibn

Lenke til kommentar

Flott komponert bilde med den flotte og særegne etterbehandlingen.

Et flott motiv , en slik tristesse fortjener også fotografisk oppmerksomhet. Det er lett å skjønne at du er fascinert av Berlin , jeg har bare vært der en gang ,men vil gjerne tilbake dit.

 

Mvh

Alec

 

Hyggelig å høre fra deg igjen Alec. Ja, B er en by som henger igjen i tøyet lenge etter at man har kommet hjem. Og enda bedre for oss som går sakte og ser verden gjennom ekstra linser. Når jeg tenker etter tror jeg også at noe av det som skjer i etterbehandling er en frukt av besøket som skjedde flere mnd tidligere. Det er noe med stemningene man ønsker å gjenkalle...tror jeg. Tusen takk. mvh Ibn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...