Snylter Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Foreløpig er det vel kun et beslag og ingen dom/rettslig avgjørelse? Har du samtykket til beslag? I tilfelle kan du trekke dette for å få fortgang i saken, da har politiet tre uker på å sende den til retten for vurdering av videre beslag. Videre må jeg si jeg føler meg deg, å miste lappen for slike bagatellmessige overtredelser hører ingen sted hjemme. Lenke til kommentar
Tofjo 12 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Altså.. Misforstå meg rett; spør han ikke om råd og veiledning rundt adgangen til å få redusert tapstid? Eller er jeg helt ute på viddene her nå? Det er riktig Haakon Ja, ok. Ble brått usikker med tanke på tematikken i mange av svarene, skjønner du. Jah de får vel en god følelse av å belære andre, og det er bra for dem, men det er helper ikke meg siden de "forurenser" tråden. Lenke til kommentar
Tofjo 12 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Foreløpig er det vel kun et beslag og ingen dom/rettslig avgjørelse? Har du samtykket til beslag? I tilfelle kan du trekke dette for å få fortgang i saken, da har politiet tre uker på å sende den til retten for vurdering av videre beslag. Videre må jeg si jeg føler meg deg, å miste lappen for slike bagatellmessige overtredelser hører ingen sted hjemme.HAr Har gitt samtykke ja men jeg kan trekke den tilbake om jeg er litt kjapp. Men jeg kommer vel ikke noen vei i retten med det, eller? Jeg ble målt til å kjøre for fort og da har jeg vel lite å komme med. Lenke til kommentar
Tofjo 12 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Mange etterpåkloke bedrevitere her i denne tråden. Det er dessverre fort gjort å miste lappen i Norge, da mange skilt er gjemt bak busker og trær eller fordi fartsgrensen er mye lavere enn det veien er lagd for. Ja, det er slitsomt! Lenke til kommentar
Tofjo 12 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 @ Zpeed @ Isbilen @Emancipate Jeg står med bøyd hode, luen i hånden og spør etter konstruktive råd. Har ikke dere tre bedrevitende individer noe bedre å bruke tiden på enn å komme opp med egne hypoteser og spydige kommentarer? El-sykkel er et konstruktivt råd. At du vil søke om å få førerkortet tilbake sier meg at hodet ditt ikke er så bøyd som du tror. Jeg synes ikke at du skal få det tilbake før tiden. Du har kjørt for fort og må ha visst det, om du ikke så skiltet med 60 bør du anta at det er 80. Du skal da ikke kjøre i 100. Nåla på de mange biler vil vise nærmere 105-110. Emancipate - det mellom 20-40 mil fra flyplassene til kontorene... og nei, det går ikke kollektiv transport til sitene. Synes du fremdeles at elsykkel er konstruktivt? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 20-40 MIL??? Hvordan kunne jeg vite at det var så langt? Rådet var konstruktivt ut i fra det du hadde skrevet. Og så lurer jeg på hvor i helvete du har kontor, for ifølge kartet på finn.no så finnes det ikke ett eneste sted i Norge som er over 200 km fra en flyplass. Sør-øst-finnmark er 155 km fra nærmeste, Dombås er 140 km fra (men der går det tog) og øst-trysil er 150 km fra, men nærmere toget. Elsykkel går 20-50 km avhengig av hvor mye du tråkker og hvor bratt det er (ca 10 km om du ikke tråkker noe selv). Du dobler rekkevidden om du har med deg et ekstra batteri. 3 Lenke til kommentar
Tofjo 12 Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) 20-40 MIL??? Hvordan kunne jeg vite at det var så langt? Rådet var konstruktivt ut i fra det du hadde skrevet. Og så lurer jeg på hvor i helvete du har kontor, for ifølge kartet på finn.no så finnes det ikke ett eneste sted i Norge som er over 200 km fra en flyplass. Sør-øst-finnmark er 155 km fra nærmeste, Dombås er 140 km fra (men der går det tog) og øst-trysil er 150 km fra, men nærmere toget. Elsykkel går 20-50 km avhengig av hvor mye du tråkker og hvor bratt det er (ca 10 km om du ikke tråkker noe selv). Du dobler rekkevidden om du har med deg et ekstra batteri. Som jeg sa, dere kommer opp med hypoteser og antar. Kontorene ligger i utlandet og har du hørt om noen flyplasser som leier ut el-sykkel til folk som skal i møter (i dress)??? I tråden min spør jeg etter råd om hvordan få førerkortet tilbake før tiden, ikke hva slags alternativt transportmiddel jeg kan bruke. Derfor bør du holde deg til tråden Endret 15. oktober 2015 av Tofjo 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå