matsbb Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Etter fem år i dvale imponerer serien igjen.ANMELDELSE: Rock Band 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er strålende fornøyd selv med spillet som langvarig Rock Band-fan, med unntak av at deler av soundtracket er så dårlig sammenlignet med de tidligere hovedspillene. Det føles litt som en rar blanding av toppsingler og B-spor, med mesteparten B-spor. Men DLC`et tilførte et bra bibliotek, som jeg ser for meg blir enda bedre hvis man kan overføre Rock Band 3-sanger (hadde de beste låtene for min del). En del irriterende at jeg ikke finner igjen Beatles-gitaren (Höfner 500), for de gamle jeg fant igjen fra Guitar Hero 3 og Guitar Hero: Areosmith er så bråkete og mer ubehagelige å spille på. Og håper de rasker på å fikse at Rock Band 3/Lips-mikrofonene skal fungere. Også litt amper til at de ga så lite support til synth/keyboard at de droppa det helt ut i RB4. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Som gammel Rock Band-entusiast med utallige timer i de forrige spillene, er det gledelig å se at 4'ern sannsynligvis står til forventningene. Har selv ikke spilt på noen år nå, og det kjennes riktig at det nå børstes støv av sjangeren igjen. Gleder meg. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Til info til tekniske ansvarlig: Jeg får ikke lest denne artikkelen på min Xperia Tab 4, får beskjed om at jeg må skru av adblock. Jeg har aldri hatt adblock på en Android device, visste ikke engang at det fantes, så dette er rart og veldig irriterende. Bruker Chrome. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er det ikke billigere å kjøpe en gitar en å måtte kjøpe nytt spill hver gang? Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er det ikke billigere å kjøpe en gitar en å måtte kjøpe nytt spill hver gang? Vurderte om jeg skulle gidde å skrive ett svar, da kommentaren tross alt faller inn på seg selv. Men måtte vel gjøre det. Det er også billigere å ikke ha noe elektronisk utstyr, du har det vel uansett? Jeg har forøvrig både ekte gitar og bass, men liker fortsatt GH /RB veldig godt, og kommer til å kjøpe dette spillet også, det er tross alt veldig morsomt. Man spiller tross alt ikke GH/RB for å lære og spille gitar. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Er det ikke billigere å kjøpe en gitar en å måtte kjøpe nytt spill hver gang? Når vi er inne på det, er det ikke lettere å holde munn med slike kommentarer og? 4 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Rockband var digg før. Ser dog ikkje noko poeng med dette spillet etter at eg fekk hendene på Rocksmith. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Med over 2000 sanger tilgjengelig og U2 på plata, samtidig som det er de samme gode mekanikkene som i tidligere Rock Band-spill er det vel strengt tatt bare å kaste pengene på Harmonix som vanlig? Skal bare kjøpe en Xbox One først Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Rockband var digg før. Ser dog ikkje noko poeng med dette spillet etter at eg fekk hendene på Rocksmith. Tja, har spilt en del Rocksmith også, men synes fortsatt sangutvalget, med tanke på hva jeg liker, fortsatt er litt dårlig. Ellers så spiller jeg gjerne begge to, da jeg ikke synes de er så sammenliknbare utenom at de bruker "samme" system for å treffe notene. Rocksmith spiller jeg for når jeg øver, mens Rock Band spiller jeg når jeg bare vil ha det litt morro. Ellers så sier jeg ja takk begge deler! Jeg vet forøvrig at man kan legge til custom sanger i Rocksmith, og det er nok noe jeg må gjøre, men ikke har fått gjort ennå. :-) Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hvor får man kjøpt dette i Norge? Komplett skulle ikke selge det foreløpig fikk jeg beskjed om. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Ser ut til å bare være CDON og Gamezone som har tenkt å selge dette foreløpig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2015 Del Skrevet 22. oktober 2015 Og der er det bare mulig å overvåke. Er det så mye å be om å få svi noen tusen på band in the box-varianten? Jeg vil ha dette spillet, både for å komplettere samlinga, for de nye sangene, og for å slippe å gå bak TV-en og koble til HDMI-en til 360-en igjen. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Dårlig med butikker som selger dette, men har man gamle instrumenter så er det bare å kjøpe digitalversjonen og koble de til. Ellers hadde jeg aldri gidda dette. Forøvrig; hvordan importerer man sanger fra RB3? Har ikke sett noe valg for dette i spillet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ikke så lenge man er på Xbox, da må man ha en digital adapter, som er like vanskelig å oppdrive som instrumentene. RB3-import kommer vel samtidig med Rock Band Blitz-importen, antar jeg. Lenke til kommentar
Setko Skrevet 23. oktober 2015 Del Skrevet 23. oktober 2015 Har ikke hatt noen andre av Rock Band spillene, og mangler da en del sanger som jeg har forstått du kan videreføre over til RB4 visst du har de gamle spillene? Lurer også på hvor mye det koster å kjøpe 1 låt på PS Store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå