Gå til innhold

Snapfuck hva er det og hvordan virker det?

KenBjork

Anbefalte innlegg

Fikk en tlf om jeg viste hva det er, men jeg vet ikke.

Jeg spurte ikke hvorfor personen lurte på det, men jeg sa jeg skulle se hva jeg fant ut.

Spurt google men ikke blitt så mye klokere, derfor spørre jeg dere.

(Beklager om jeg spør på feil sted eller om spørsmål er upassende, så mod får evt ta kontakt.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer også hvordan i huleste du ikke fant svar med Google, men spørs nok noen ganger hvordan man søker. Nå søkte jeg kun på selve ordet og fikk en hel side med resultater som inneholdt snapfuck, deriblant et eget forum.

Men for å ha med svaret da, så det er visst ny(?) sexting trend der man sjekker opp andre snapchat brukere, en mer direkte og vulgær versjon av Tinder, der man sender og ber om nakenbilder. Overraskende er det visst et marked for det også iom mange som har lagt ut brukeren sin for det formålet.

Lenke til kommentar

Er ikke dette selvforklarende? Snap+fuck, man sender snaps for å forhåpentligvis møte noen som vil "fucke" og som med alle andre slike tjenester så kommuniserer man med (mer eller mindre) random personer.

VIL DU KNULLE?!???!!! Registrer en gratis bruker og start å sende snaps til jenter nær deg , alle er kåte og venter på kuk. PS; Vi må ha betalt så vennligst registrer visakortet ditt.

Lenke til kommentar

Eg og trodde det - i starten. Heldigvis ble det raskt rettet opp før eg dreit meg skikkelig ut.... :p

Fikk og spørsmålet en dag om eg hadde sveipa til høyre eller venstre på ei dame som han pekte på. Forstod den når eg fikk meg Tinder.

Ungdommen i dag altså :)

Endret av nomore
Lenke til kommentar

Come again?! Netflix & Chill /=/ se på Netflix-serier dagen lang, men Netflix & Chill = hankypanky med Netflix i bakgrunnen? Hva søren, lever jeg i en bakvendt verden, eller? :p

Edit: måtte korrigere meg litt nå som jeg leste meg på det. Damn, føler meg skikkelig gammel nå. :p Ungdommen nå til dags ja...

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Overraskende er det visst et marked for det også iom mange som har lagt ut brukeren sin for det formålet.

At mange legger ut brukeren sin for det formålet er ikke overraskende i det hele tatt. Derimot ville det vært en stor overraskelse hvis brukerne var rimelig likt fordelt på kvinner og menn.

Jeg mistenker nemlig at sistnevnte kjønn er overrepresentert.

Lenke til kommentar

Så altså.. snapfuck er ikke en app eller lign.

Men man/den/dem bruker snapchat med ett evt fiktiv user som skal brukes til formål å motta og sende nudity til/fra andre personer.. og evt møtes for hankypanky..

Dvs at de som gjør dette samles på ett nettsted (snapfuck.**) og gir fra seg sin snap-user

som eks tinder da eller er det å rote rundt i forum mm..

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...