Nameen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Fikk email tidligere idag, og da var det DS3 Beta Key. Skal laste den ned når eg kommer hjem. Beta testing skjer nå i helga. Er det noen andre her som fikk også? Endret 13. oktober 2015 av Namseyn Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jupp, fikk i dag morges og satte til nedlasting før jeg måtte løpe ut! Skal bli gøy å teste Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvor har dere signa opp for dette? Fortsatt mulig? Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvor har dere signa opp for dette? Fortsatt mulig? Tror ikke det går an å signa lenger. Application Period: Friday, September 18th, 2015 at 3:00 p.m. GMT Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Sleng inn en kommentar her da viss det mot anmodning er bedre enn Bloodborne Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Sleng inn en kommentar her da viss det mot anmodning er bedre enn Bloodborne Har egentlig ikke prøvd noen av de Souls spillene før. Har plat på Bloodborne tho. Jeg er litt spent på å teste dette ut i helga. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hvor har dere signa opp for dette? Fortsatt mulig? Tror ikke det går an å signa lenger. Application Period: Friday, September 18th, 2015 at 3:00 p.m. GMT Rart jeg ikke har fått med meg dette. Oh well, gi en lyd om hvordan det virker dere som tester det! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Fikk prøvd det her litt i går, kom meg til bossen, men klarte ikke å drepe den (gjorde bare et forsøk også da ettersom jeg var alt for sliten til å orke mer ). Grafisk så virker det som Bloodborne, men med Dark Souls middelalder stil (kan virke som samme grafikkmotor). Hadde litt smålagg her og der, men er jo en network stress test så ikke akkurat noe å klage på i det store og det hele. (Altså, latency lag og ikke framedrops, selv om det var noen av de også, spesielt i områder med mye røyk og ild.) Fire forskjellige karakterer man kan starte med; kan ikke gå i inventory og skifte ting in-game selv om våpen man plukker opp blir lagt til quick select menyen. Prøvde meg på Wandering Knight og Warrior from the North, var med Knight jeg kom meg til bossen. Bevegelse og combat osv føles ellers veldig mye mer som DS1 enn DS2 noe som passer meg bra i hvert fall (ble aldri helt komfortable med animasjonene osv i DS2). Skal se om jeg får prøvd casterklassene i dag eller i morgen, men alt i alt har det her gjort meg mer hype for mer DS igjen enn det DS2 gjorde^^ Endret 17. oktober 2015 av Kadaju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå