Pretonik Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei!Lurte på om det er mulig å montere Pioneer GXT-3604B-SET i en Citroen Picasso? Dum som jeg er så har jeg nettopp kjøpt dette og har ingen anelse om det er mulig å montere det i min Picasso Citroen bil.Noen som har en anelse? Er en kompis som skal montere det, men han er litt usikker selv. Han har montert det tidligere på en BMW. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei! Lurte på om det er mulig å montere Pioneer GXT-3604B-SET i en Citroen Picasso? Dum som jeg er så har jeg nettopp kjøpt dette og har ingen anelse om det er mulig å montere det i min Picasso Citroen bil. Noen som har en anelse? Er en kompis som skal montere det, men han er litt usikker selv. Han har montert det tidligere på en BMW. Ja, det er mulig, men hvor enkelt det er, det kan jeg ikke svare på før jeg vet hvilken spiller som sitter i bilen... Mest sannsynlig så har ikke orginalspilleren linjeutganger, så da må du hente signal til forsterkeren fra høyttalerene (bak), og koble de inn på den lille vite flatpluggen i forsterkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå