Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Du baserer skråsikkerhet på hva? Jeg baserer meg på erfaring og vanlig vett, hva med deg? Har du ikke annet enn teoriene dine å fare med, er du lite å ta på alvor Er det "tett oppfølging til det virker", du ikke forstår, for det er den metoden jeg mener gjør utslaget Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Du baserer skråsikkerhet på hva? Jeg baserer meg på erfaring og vanlig vett, hva med deg?Jeg baserer meg på statistikk. Jeg har egne erfaringer også, men egne erfaringer er ingen bevis. Har du ikke annet enn teoriene dine å fare med, er du lite å ta på alvor Er det "tett oppfølging til det virker", du ikke forstår, for det er den metoden jeg mener gjør utslaget Hvem skal betale for denne tette oppfølgingen? Dette er bare noe som vil fungere når antallet som kommer er lavt, ikke når det kommer 2000 per dag. Hadde det vært så lett, så hadde de allerede gjort det. Og på hvilken måte er dette et argument for at 17-åringer skal bli plassert i barneklasser? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Vi var samme antallet ansatte selv om vi økte klient belegget med 100%. Det handler ikke om å kontroller og styre disse folkene, det handler om å vise vanlig mennesklighet og resten er bare vanlig "hard" jobbing og gode rutiner, helt til det virker, og så er problemet over for klienten har blitt selvgående Det spiller ingen rolle hvor 17 åringen plasseres, så lenge oppfølgingen er tett og vedvarende til endring er oppnådd. Veldig så redd man er for disse barna, plutselig ... Edit: og nei, det blir ikke gjort på den måten fordi vanlig sunt vett og viljen til å jobbe steinhardt for å få noe til, er en holdning som har blitt borte i akademisk pjatt og frakoblet statisk tenking Endret 14. oktober 2015 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå