Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Låner en blåtann USB adapter av en kamerat. Men så var cd'n me programmet helt ødelagt! Så er det noen plass jeg kan få lastet ned noe sånt? Noen som vet om et programm? Ja, jeg har søkt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er det ingen som kan gi meg en link eller noe?? :grine: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hva heter Bluetooth adapteret, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hmm...det er en "Noname" tror jeg. På esken sto det bare USB Dongle. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Står det noe serienummer på dingsen din? Isåfall søk på serienummer +USB adapter Hvis ikke så kan du søke etter Bluetooth connection manager og håpe du finner noe Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tror XTND BLUEMANAGER fungerer på det meste (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå