DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fra Sæterfjellet og nordover Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Og her er link til timelapse: Et problem jeg ikke har løst er at noen frames har lilla-skjær. Vet ikke hvorfor disse blir sånn når jeg bruker Adobe Lightroom for å eksportere og sync'e RAW-filer. Noen som har en forklaring? Filmen er forresten tilgjengelig i 4K straks (youtube må bare få generert den). Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Litt dystert drag over dette bildet uten at det er dårlig av den grunn, absolutt verd en positiv kommentar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Litt dystert drag over dette bildet uten at det er dårlig av den grunn, absolutt verd en positiv kommentar. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar. Været her kan være litt dystert, men det er lysglimt i ny og ne, akkurat som på filmen Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Synes bilde var fint, jeg, kanskje litt mye himmel. Fint med solstreifen nederst til venstre. mvh Fredrik Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Synes bilde var fint, jeg, kanskje litt mye himmel. Fint med solstreifen nederst til venstre. mvh Fredrik Tusen takk for kommentar Fredrik -Frode Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Nydelig med lys innfallet, det gjorde utsalget for meg. Bra. mvh Ibn Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Nydelig med lys innfallet, det gjorde utsalget for meg. Bra. mvh Ibn Tusen takk for kommentar -Frode Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Artig med timelaps! Og flott bilde, ikke voldsomt spennende, men fint likevel Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Artig med timelaps! Og flott bilde, ikke voldsomt spennende, men fint likevel Tusen takk Helene -Frode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et flott bilde med dramatisk skyet himmel og den flotte lysflekken som er prikken over i'en .Et levende og tredimensjonalt bilde. Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Et flott bilde med dramatisk skyet himmel og den flotte lysflekken som er prikken over i'en .Et levende og tredimensjonalt bilde. Liker det. Mvh Alec Tusen takk Alec -Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Her ville jeg tatt en beskjæring under det lyssterke hullet oppe u skylaget for da øker dybdefølelsen betraktelig uten at bildet som sådant taper noe som helst. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Her ville jeg tatt en beskjæring under det lyssterke hullet oppe u skylaget for da øker dybdefølelsen betraktelig uten at bildet som sådant taper noe som helst. Roar Tusen takk for kommentar Roar. Dessverre hadde jeg ikke så stort handlingsrom når jeg både ville ha 4K oppløsning og 16:9 for timelapse. Men er helt enig med deg. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg