Threshold Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Langenes Fyr-Runde Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tror du er omtrent like egen og sta som meg så da er det vel liten vits i å nevne en beskjæring oppe der det blå oppe til høyre ofres for å få fram et skikkelig dybdesug i himmelen. Bildet står seg godt selv uten det suget for det er godt komponert og bygd opp. Steingal som jeg er har jeg jo stor sans for sprekkene i berget nærmest som vitner om alder lik furer i et gammelt menneskeansikt. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott utsnitt og komp. Ikke mye negativt å finne her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et flott kystbilde dette hvor komp, farger og skarphet er meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dypt og vakkert landskapsbilde. Ser Roar har rett i at lite kutt opp, øker effekten av at blikket ledes innover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg