Gå til innhold

Xbox one Streaming

0wner170

Anbefalte innlegg

hei, jeg har begynt å bruke funskjonen for å strømme bildet fra xbox over til min windows 10 pc, det pleier å gå helt fint, men når jeg skal på skolen klarer jeg ikkje skru på konsollen selv om jeg har internett og ip etc. hva er det som gjør dette , fra hva jeg har fått med meg må man sette konsollen i hvile modus for at det skal fungere. dette har jeg gjort. jeg forstår ikkje hva som går galt hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har mulighet til å sette opp VPN på routeren din hjemme, så er dette enklere enn å sette opp port forwarding. Og det fungerer utmerket. :)

(Jeg har flere port forwarding regler, men for meg kolliderte noen av portene så det var enkelt å velge).

Jeg kan streame Xbox One via kabel fra jobb like bra eller bedre som jeg gjør trådløst hjemme.

Endret av Moskus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

a nice takk for gode svar, trodde det var en av funskjonen som skulle være litt bra, litt teit at du kun skal kunne spille innen for ditt eget hjem, da forsvinner jo hele vitsen med det XD

Det er ingen av de "gode" streamingløsningene som offisielt støtter streaming over internett. Joda, det begynner å skje litt, men det går litt seint.

Det har rett og slett med ping og båndbredde å gjøre. Så lenge man er hjemme, så er det lavt nok til at det blir en mer eller mindre sømløs opplevelse, men bare du har en litt dårlig trådløs router, så kan det nesten bli ubrukelig.

Men hvis du vet at du har båndbredden på din side, så er det bare å kjøre på. Som sagt, VPN fungerer glimrende til både Xbox Streaming og Steam In-House Streaming. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...