HSP Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Soloppgang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 ...som å stå opp tidlig? Bare vas på meg.. Fint komponert bilde, flotte skyer, men forgrunnen blir kanskje litt i svarteste laget? 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 oooops, gikk vist feil.....skulle til hsp`s bilde...... Her er det først og fremst kontrast i farger mellom skogen og himmelen som fenger. Ellers er det jo fin dybde. Synes det ble bra jeg. Savner kanskje litt asfalt.....og "the human element":-) Hadde jo selvfølgelig veid opp med en elg... Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et kontrastenes bilde. Lys gjør nærmest alt. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 ...som å stå opp tidlig? Bare vas på meg.. Fint komponert bilde, flotte skyer, men forgrunnen blir kanskje litt i svarteste laget? oooops, gikk vist feil.....skulle til hsp`s bilde...... Her er det først og fremst kontrast i farger mellom skogen og himmelen som fenger. Ellers er det jo fin dybde. Synes det ble bra jeg. Savner kanskje litt asfalt.....og "the human element":-) Hadde jo selvfølgelig veid opp med en elg... Et kontrastenes bilde. Lys gjør nærmest alt. mvh ibn Tusen takk! Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg