Gjest member-296438 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Tenker 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ho har tenkt på seg grå hår denne dama der. De har vel hatt en del å tenke og bekymre seg over i Hellas i det siste.. Et flott komponert bilde..beskrivende for situasjonen i Hellas med den mørke høyresiden i bildet Hun stirrer inn i avgrunnen.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Igjen en god snapshot. Kanskje bør du vurdere å skjære vekk det hvite elementet som drar mye oppmerksomhet , bryter og forstyrrer. Venstrehanda forsvinner jo delvis likevel. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Stemningen og uttrykket er jo suverent. Jeg synes du har dratt til for hardt i kontrast, med store gjengrodde partier, men det er vel det gjeldende "språket" for gatebilder. En variant hvor du ikke sprenger histogrammet, men heller drar ned midttonene så du får samme "mørkhet" i uttrykket hadde vært morsomt å sett. Mulig stemningen hadde blitt enda litt mer moody. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg får litt den samme følelser som gårdagens bilde, men her er det tettere og mer personlig. Tommel opp (y) -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Det er mye en kan fundere over her i livet, godt illustrert her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ettertankenes tid. Godt fortalt i en fin konvertert utgave. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et virkelig flott portrett !!! Så er jo også Hellas landet bak en del av de store tenkerne, hun her har vel andre ting å tenke på slik som økonomien re for tiden . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Takker for fine kommentarer:-) @Lassern, så ser jeg ditt poeng. Jeg ville ha et veldig mørkt utrykk her, men kan nok ha dradd for hardt. En annen sak er som du sier, litt sånn i denne sjangeren, men også en stil jeg bruker. Takk for bra innspill:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg