Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Dynjafossen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Hmm!!? Jeg får ikke legge til flere bilder i dag, så badekulpen uteblir visst, det var synd, for det var egentlig et finere bilde enn fossen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Vi får vel greie oss med fossen i god komp og mellomfart på lukkertid da så får vi kanskje en høstbadende Helene i kulpen imorra? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg tok meg bryet og leste retningslinjene for alternative versjoner. Kravet er at det faktisk er det samme bildet som V1, men en annen utgave, justert hvitbalanse f.eks eller et annet utsnitt. Det er nok derfor mitt bilde ikke som jeg ville ha som V2 fra denne elva, ikke ble godkjent i dag. Jaja, skit i det! Det er ikke så farlig, bare litt irriterende for dette har gått fint før. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Vi får vel greie oss med fossen i god komp og mellomfart på lukkertid da så får vi kanskje en høstbadende Helene i kulpen imorra? Roar In your dreams Roar! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fint Helene. Håper du får lastet opp de andre bildene også! -Frode 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fint bilde av fossen. Så ser vi fram til morgendagens selfie med Helene i kulpen.. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 En pen liten foss i et pent skoglandskap. Vanligvis ønsker en å fjerne greiner og blader som dukker opp i billedkanter, men her blir det dekorativt og utfyllende for det totale inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Bra utsnitt. I mine øyne ikke blant dine innertiere denne gang. Men de kommer. mvh ibn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Bra utsnitt. I mine øyne ikke blant dine innertiere denne gang. Men de kommer. mvh ibn En pen liten foss i et pent skoglandskap. Vanligvis ønsker en å fjerne greiner og blader som dukker opp i billedkanter, men her blir det dekorativt og utfyllende for det totale inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Fint bilde av fossen. Så ser vi fram til morgendagens selfie med Helene i kulpen.. Fint Helene. Håper du får lastet opp de andre bildene også! -Frode Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på dette litt kjedelige bildet I morgen blir det et langt mer interessant bilde som jeg tok i kveld 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott bilde som jeg ikke synes var så kjedelig. Fin komp med fine farger og en fin og friskt strømmende foss . Greinene til høyre med de gule bladene passer som en dekorativ innramming sammen med treet til venstre.. Skulle jeg ønske noe mer måtte det være å ha litt mer med oppe og kanskje også nede. Liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2015 Flott bilde som jeg ikke synes var så kjedelig. Fin komp med fine farger og en fin og friskt strømmende foss . Greinene til høyre med de gule bladene passer som en dekorativ innramming sammen med treet til venstre.. Skulle jeg ønske noe mer måtte det være å ha litt mer med oppe og kanskje også nede. Liker det. Mvh Alec Hei Alec! Er enig i at bildet kanskje er litt trangt, men det gikk ikke å flytte på seg for å få med mer dessverre. Tusen takk for alle de fine ordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg