Gå til innhold

Noe annet enn Movie Maker?

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg filmer som regel med Fraps som jeg kjøpte for lenge siden har Movie Maker... blitt korrupt, når jeg legger inn Fraps .raw filene inn i Movie Maker tar det litt tid før de er klare til og redigeres, og det skjedde ikke på W7, men når jeg oppdaterte til W10 har ting ikke fungert og W10 tok vekk mitt AV samtidig så Norton er backup.

Hvordan kan jeg filme med Fraps eller Bandicam og åpne de med et redigerings / video program så jeg kan redigere videoene jeg filmer med Fraps eller Bandicam?

Har ingen anelse hvorfor dette skjer, men jeg har hørt jeg kan konvertere klipp/videoer jeg filmer til og være kompatibel med forskjellige programmer, men da går enten noe galt, det funker eller at kvaliteten synker forferdelig, er det noen som kan anbefale meg et redigerings program som er gratis? (Eller som koster en såkalt "en-gang" betaling for å bruke det.)

Fikk min stasjonære pc tilbake for mindre enn 2 uker siden og tenkte på å gjøre Youtube videoer, men ettersom Fraps/Bandicam er korrupte i Movie Maker kan jeg ikke lage noen videoer for min Youtube Kanal, selv om jeg helt ærlig føler det ikke er bra for meg pga spesielle grunner.

Hvis jeg ikke har Fraps/Bandicam, kan jeg alltids filme med OBS, men ønsker helst og bruke Fraps/Bandicam ettersom jeg ikke vet hva som skjer om jeg bruker Movie Maker og OBS, har aldri prøvd det før og filme, så redigere etterpå med Movie Maker.

Dette er problemet mitt, noen som er ekspert på det jeg trenger hjelp til ~<3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at du må ha Fraps installert (pga det følger med dekoder) for at Windows Movie Maker skal kunne lese disse.

Alternativt kunne du prøvd å konvertere filene dine vha AviDemux slik at de støttes av MovieMaker.

Videopad?

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...