Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Solen... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Hei Alec! Er V2 og V3 helt like? Synes kanskje de ble litt bedre enn V1, treverket kom litt bedre fram der synes jeg. Hadde jo vært gøy å sett fargevarianten også... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Her ser det ut som om noen har satt lyskaster'n på deg. Det er kanskje slik det føles etter å ha vært på rømmen og plutselig få lyskaster'n på seg i mørket og være innhentet. Ja, skarre værra så skarre værra - og derfor så velger jeg ener'n. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Jeg likte helt klart V2 best. Det gjør seg med lyset mellom greinene, selv om det er overeksponert. Komposisjonen er bra! -Frode Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott var det . Men kanskje blir poenget stående litt vel alene ? mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Helene , Roar , Frode og Ingvald ! Det er riktig at v2 og v3 var helt like . Det skulle bare være to versjoner , men da jeg skulle laste opp v2 var det ingen indikasjoner på at noe hendte så jeg prøvde igjen og da var der to like versjoner. Når jeg da skulle slette v3 virket dette heller ikke i går , men har fått ordnet det nå. Det er irriterende når siden ikke virker. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg