Gå til innhold

Erfaringer med ViewSonic og andre LCD skjermer?

nåvi

Anbefalte innlegg

Bare lurte på om det er noen som har noen erfaringer med ViewSonic skjemer de vil dele? Vær snill å spesifiser om det gjelder LCD eller CRT skjerm!

Hva med LCD skjermer generellt? Er det mer feil på disse en de gode gammle CRT skjermene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1-3 pixel feil kan forekomme men det må man regne med uansett....

Men som regel er skjermene til å stole på...

Viewsonic er gode skjermer, ikke av de beste, men man får bra valuta for pengene ja, dvs godt over gjennomsnittet vil jeg tro

Sony, Nec, Eizo, Formac og som regel Samsung også har gode skjermer

Lenke til kommentar

ViewSonic har virkelig bra sjemer, har ikke LCD-skjerm som det er snakk om her. Men jeg har en CRT-skjerm fra ViewSonic, en Professional Series P90f er bare fornøyd med den skjermen, det er en 19" skjerm, angrer ikke på det kjøpet nei. Kan anbefale deg å gå for ViewSonic.

Lenke til kommentar

Kjøpte for noen uker/mnd siden en ViewSonic P90f (CRT).

Første skjermen var rett og slett uklar - fikk ny, den var like dårlig. Byttet merke etter dette.

ViewSonic skjermer var bra for noen år siden, men i dag kan man betengne de som en av de laveste på rang stigen.

Nesten så dårlig at man kan kalle de for "møkk" (beklager uttalelsen).

Hvordan deres LCD skjermer er har jeg ingen erfaring med.

Endret av John Kr
Lenke til kommentar
Kjøpte for noen uker/mnd siden en ViewSonic P90f (CRT).

Første skjermen var rett og slett uklar - fikk ny, den var like dårlig. Byttet merke etter dette.

ViewSonic skjermer var bra for noen år siden, men i dag kan man betengne de som en av de laveste på rang stigen.

Nesten så dårlig at man kan kalle de for "møkk" (beklager uttalelsen).

Hvordan deres LCD skjermer er har jeg ingen erfaring med.

Laveste på rangsiden? sier du det? se hva dinside.no sier om denne skjermen... http://www.dinside.no/php/art.php?id=95877 , de sier det er den beste lcd-skjermen de noenganger har prøvd, sa det ikke akkurat sånn, men det er slik man forstår det, den er ubeskrivelig flott sa de, les den selv, nå er dette kansje en litt for dyr skjerm for de fleste ;-) men det viser jo hva de er god for, den er overlegent alt annet de har sett, ViewSonic kan uten tvil lage gode skjermer ja.

Og når de kan lage gode LCD skjermer så kan de sikkert lage gode CRT'er å.

Endret av pcfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...