Gå til innhold

Jobber på nett? Under 18

Anbefalte innlegg

Hei! Skrevet innlegg her for ikke så lenge siden om hva man kan jobbe med da man er under 18.

Jeg er 17 og har nå et friår, så jobber jeg ikke mye. Jobber som støttekontakt noen timer i uken og jobber i barnehage når de trenger noen.

Så tenkte jeg det hadde vært fint å tjent noe gjennom nett ettersom jeg er så mye hjemme fra før av!

Vet av en nettside man kan fylle ut spørreskjema mot å tjene penger, men man er nødt til å fylle ut utrolig mye for å få noen kroner.

Når jeg søker opp er det også utrolig mye som kommer opp, men mye er lureri og jeg vet ikke helt hva jeg skal stole på. Setter stor pris på tips! :) Også tips om alt mulig innen ledige jobber i Trondheims området!:)

Endret av Dagmamma98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sats 100% på å få deg en jobb i butikk eller noe slikt isteden, er noe som heter "for godt til å være sant" og det gjelder brorparten av slike nettjobber.

Hvis du først har gått for et friår, prøv å få noe ut av det ;)

Hei du!

Ja, jeg vet ikke engang hvor mange plasser jeg har gått rundt og spurt til. Fra vaskehjelp, barnehjelp, butikk, servitør +

Som sagt er det veldig vanskelig å få seg noe fast nå da jeg er 17 og ingen utdanning. Heldigvis hjelper jeg til nå og da i barnehage, og som støttekontakt. Jeg driver fortsatt å leter.

Lurte bare på om det er noen sikre nettsted man kunne tjent seg noen ekstra kroner på, de dagene jeg ikke har noe å gjøre!:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Sats 100% på å få deg en jobb i butikk eller noe slikt isteden, er noe som heter "for godt til å være sant" og det gjelder brorparten av slike nettjobber.

Hei du!

Ja, jeg vet ikke engang hvor mange plasser jeg har gått rundt og spurt til. Fra vaskehjelp, barnehjelp, butikk, servitør +

Som sagt er det veldig vanskelig å få seg noe fast nå da jeg er 17 og ingen utdanning. Heldigvis hjelper jeg til nå og da i barnehage, og som støttekontakt. Jeg driver fortsatt å leter.

Lurte bare på om det er noen sikre nettsted man kunne tjent seg noen ekstra kroner på, de dagene jeg ikke har noe å gjøre!:)

Har du tenkt på å gå skole? "Friår" er det teiteste ordet oppfunnet av en lat generasjon.

Lenke til kommentar

Hei du!

Ja, jeg vet ikke engang hvor mange plasser jeg har gått rundt og spurt til. Fra vaskehjelp, barnehjelp, butikk, servitør +

Lurte bare på om det er noen sikre nettsted man kunne tjent seg noen ekstra kroner på, de dagene jeg ikke har noe å gjøre! :)

Har du tenkt på å gå skole? "Friår" er det teiteste ordet oppfunnet av en lat generasjon.

Ja, jeg kaller dette et friår. Grunnen til at jeg har valgt det er begrunn av at jeg ikke vet om jeg vil gå skole senere eller ikke.

Derfor ønsker jeg i dette friåret mitt å jobbe og få erfaring så jeg kanskje finner litt mer ut av hva jeg vil.

Og det er nok en god del grunner til at jeg har valgt dette, synes ikke du har noen rett til å komme hit å snakke nedlatende om det at jeg har valgt å ta et friår. Om det hadde vært slik at jeg hadde fått til å ha gått skole hadde jeg det, uten tvil! :-)

Jeg gjør det beste ut av hvordan situasjonen min er nå.

Lenke til kommentar

Hei du!

Lurte bare på om det er noen sikre nettsted man kunne tjent seg noen ekstra kroner på, de dagene jeg ikke har noe å gjøre! :)

Ja, jeg kaller dette et friår. Grunnen til at jeg har valgt det er begrunn av at jeg ikke vet om jeg vil gå skole senere eller ikke.

Derfor ønsker jeg i dette friåret mitt å jobbe og få erfaring så jeg kanskje finner litt mer ut av hva jeg vil.

Og det er nok en god del grunner til at jeg har valgt dette, synes ikke du har noen rett til å komme hit å snakke nedlatende om det at jeg har valgt å ta et friår. Om det hadde vært slik at jeg hadde fått til å ha gått skole hadde jeg det, uten tvil! :-)

Jeg gjør det beste ut av hvordan situasjonen min er nå.

Endret av Dagmamma98
Lenke til kommentar

tja liker du og game kan du jo begynne og streame , er mye penger og tjene der . 

For 0.01% av de som prøver?

for og tjene milioner på det så er det vansklig , men og klarer og tjene litt extra på det så er det nok mye større mulighet . om man først gamer og har litt karisma så er det jo en dumt og ikke prøve , uten og ha som mål og bli den neste pewdiepie 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...