MotoG Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Grønn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hva slags kar er det der? Fin komposisjon og farger. Lynskarp fokus på rett plass. Fin øyekontakt. Ikke dumt med mørk bakgrunn! -Frode Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hva slags kar er det der? Fin komposisjon og farger. Lynskarp fokus på rett plass. Fin øyekontakt. Ikke dumt med mørk bakgrunn! -Frode [/quot Er ikke sikker på arten, men eksotisk er den. Bildet er tatt i en fuglepark i Spania. Takker så mye for kommentar. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Kæmpeflott ukjent fugel Melvin ? Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Kæmpeflott ukjent fugel Melvin ? Hilsen Leif ? Ingen trekkfugl tror jeg Tusen takk for kommentar. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Oi! Det var da en sveisen flott fugl! Fin positur der den har skikkelig blikkontakt med fotografen. Skarpt og fint foto dette. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Skikkelig pønkersveis æsse. Litt synd nebbet "kolliderer" litt med det brune i fuglekroppen. Kanskje kunne du klone vekk den øverste brune fjæra? Fantastisk lys i øyet som gir gode detaljer der og det er et viktig poeng. Ellers god skarphet, ikke minst fargene og detaljene. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Her har du fått til det lille ekstra av fuglen som gjør bildet meget severdig. Når det gjelder bilder fra dyre/fugleparker legger jeg lista litt høyere, og du består "eksamen" greit her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Kæmpeflott ukjent fugel Melvin ? Enig med deg, tror ikke det er en trekkfugel. Hilsen Leif ? Ingen trekkfugl tror jeg Tusen takk for kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg