-Pondus- Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 (endret) Dere ser i min sig hva jeg har av PC og sånn.I sta så satt jeg bare å pusla litt i BIOS og der ser jeg dette. Skal ikke den stå på AGP? Bruker kortet i riktig slot oxo. Endret 13. november 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Kan du endre det til AGP? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Hvis du ikke kan endre det der, prøv å gå på advanced chipset features, og sjekk om vga står på pci eller agp der. Et eller annet sted skal det jo gå an å endre!! Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det er først når du har flere skjermkort at denne innstillingen vil ha noen innvirkning. Valget lar deg si om skjermkortet i AGP slot'en eller i PCI slot'en skal være primary. Altså det som BIOS og loading skal vises på. Og hvor OS kun oppsatt for single monitor vises. Har du kun et AGP skjermkort har det nada å si. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Riktig som johneinar sier. Men Pondus, ikke legg inn så store bilder som 800x600. Det er irriterende og helt unødvendig. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Ok. :-) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Det fine med å la den stå slik, er hvis du flasher et AGP skjermkort..og det blir feil. Da kan du slenge inn et gammelt PCI kort og kunne boote og flashe AGP korte tilbake. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå