DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Ytter-Namdalsk Skjønnhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hva med å bruke en mørk bakgrunn? Det er lett å fikse i etterkant, si ifra hvis du ikke vet hvordan Kjempeflott bilde! vakkert lys og skyene ble kjempefine! Ypperlig komp. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hva med å bruke en mørk bakgrunn? Det er lett å fikse i etterkant, si ifra hvis du ikke vet hvordan Kjempeflott bilde! vakkert lys og skyene ble kjempefine! Ypperlig komp. Tusen takk Helene. Har nå endret bakgrunnen -Frode Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott høstlandskap. Fint lys og godt komponert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Vakkert og fargerikt landskapsbilde med fint lys og en flott fargepalett. Masse flotte detaljer som lyset fra himmelen som reflekteres i vannet. Mvh Alec Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Flott høstlandskap. Fint lys og godt komponert. Vakkert og fargerikt landskapsbilde med fint lys og en flott fargepalett. Masse flotte detaljer som lyset fra himmelen som reflekteres i vannet. Mvh Alec Tusen takk MotoG og Alec -Frode Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Praktfull natur prakfult presenter:-) Virkelig flott dette. Fine fargetoner og godt gjengitt skylag. Skikkelig fin dybde med god skarphet. (Og nei, jeg er ikke kommet ut av (gatefoto) skapet, selv om jeg synes naturbilder kan være flotte....) Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Praktfull natur prakfult presenter:-) Virkelig flott dette. Fine fargetoner og godt gjengitt skylag. Skikkelig fin dybde med god skarphet. (Og nei, jeg er ikke kommet ut av (gatefoto) skapet, selv om jeg synes naturbilder kan være flotte....) Tusen takk Pentaxen Jeg er veldig glad for at du fortsetter med gatefoto! Det kan du jo så godt, og det krever mot og hurtighet. Naturen sier heller aldri nei -Frode Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Vorleøog flott bilde. Godt komponert med de små buskene i forgrunnen, vannet og fjellen bak . Godt jobbet Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Vorleøog flott bilde. Godt komponert med de små buskene i forgrunnen, vannet og fjellen bak . Godt jobbet Tusen takk kjellst -Frode Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ittno fiksfakserie i dag heldigvis så da slepper jeg å sitta og lure på hva det er jeg ser. Fint utsnitt og komp i panoramaformat. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke mye å si på om noe i det hele tatt. Dybdefølelsen funker. Skulle du økt den ytterlige så måtte du kutte deg ned til det er bare et par cm igjen sett i sidekantene. men ikke nødvendig for bildet funker OK todelt som det er. Roar Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Ittno fiksfakserie i dag heldigvis så da slepper jeg å sitta og lure på hva det er jeg ser. Fint utsnitt og komp i panoramaformat. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke mye å si på om noe i det hele tatt. Dybdefølelsen funker. Skulle du økt den ytterlige så måtte du kutte deg ned til det er bare et par cm igjen sett i sidekantene. men ikke nødvendig for bildet funker OK todelt som det er. Roar Tusen takk for kommentar Roar. Jeg kan ikke tulle hver dag, så nå kommer det noen dager med landskap i 16:9 med tilhørende timelapse. Det tar bare fem timer å laste opp en 40 sekunder timelapse på min treige ADSL eller hva det er. I tillegg bruker maskinen ca to timer på å lage filmene. Men det er veldig gøy med resulatetet synes jeg. -Frode Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott Frode! Et absolutt severdig landskapsbilde som også er fint komponert og skyene var fint gjengitt... mvh Fredrik Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott Frode! Et absolutt severdig landskapsbilde som også er fint komponert og skyene var fint gjengitt... mvh Fredrik Tusen takk Fredrik -Frode Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott landskap, et sted du ønsker å komme til på en klar høstdag. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Et flott landskapsbilde dette med en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Flott landskap, et sted du ønsker å komme til på en klar høstdag. Vennlig hilsen Ragnar Et flott landskapsbilde dette med en fin beskjæring, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Tusen takk Ragnar og Torbjørn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg