Gå til innhold

Ytter-Namdalsk Skjønnhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Vakkert og fargerikt landskapsbilde med fint lys og en flott fargepalett. Masse flotte detaljer som lyset fra himmelen som reflekteres i vannet.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Praktfull natur prakfult presenter:-)

Virkelig flott dette. Fine fargetoner og godt gjengitt skylag. Skikkelig fin dybde med god skarphet.

(Og nei, jeg er ikke kommet ut av (gatefoto) skapet, selv om jeg synes naturbilder kan være flotte....)

Lenke til kommentar

Praktfull natur prakfult presenter:-)

Virkelig flott dette. Fine fargetoner og godt gjengitt skylag. Skikkelig fin dybde med god skarphet.

(Og nei, jeg er ikke kommet ut av (gatefoto) skapet, selv om jeg synes naturbilder kan være flotte....)

Tusen takk Pentaxen :)

Jeg er veldig glad for at du fortsetter med gatefoto! Det kan du jo så godt, og det krever mot og hurtighet. Naturen sier heller aldri nei :)

-Frode

Lenke til kommentar

Ittno fiksfakserie i dag heldigvis så da slepper jeg å sitta og lure på hva det er jeg ser.

Fint utsnitt og komp i panoramaformat.

Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke mye å si på om noe i det hele tatt.

Dybdefølelsen funker. Skulle du økt den ytterlige så måtte du kutte deg ned til det er bare et par cm igjen sett i sidekantene. men ikke nødvendig for bildet funker OK todelt som det er.

Roar

Lenke til kommentar

Ittno fiksfakserie i dag heldigvis så da slepper jeg å sitta og lure på hva det er jeg ser.

Fint utsnitt og komp i panoramaformat.

Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke mye å si på om noe i det hele tatt.

Dybdefølelsen funker. Skulle du økt den ytterlige så måtte du kutte deg ned til det er bare et par cm igjen sett i sidekantene. men ikke nødvendig for bildet funker OK todelt som det er.

Roar

Tusen takk for kommentar Roar. Jeg kan ikke tulle hver dag, så nå kommer det noen dager med landskap i 16:9 med tilhørende timelapse. Det tar bare fem timer å laste opp en 40 sekunder timelapse på min treige ADSL eller hva det er. I tillegg bruker maskinen ca to timer på å lage filmene. Men det er veldig gøy med resulatetet synes jeg.

-Frode

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...