Gå til innhold

Elvelandskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Du må jo være oppe i mer enn elve landskap til nå.....

Skikkelig fin dybde her (bildet IKKE elva) Flotte farger. Kanskje det skulle vært bitte litt mørkere....for og få frem litt mer konturer....

Lenke til kommentar

Jøss..ei så spektakulær elv på Ørskogfjellet???

Stilig komp og utsnitt og flotte høstfarger :)

Vh Oddmund

Ja, du fikk deg en støkk der? ;)

Det gjorde mannen min også. Ørskogfjellet er jo liksom litt kjedelig. Denne elva har også en nydelig foss Dynjafossen og det er faktisk en fantastisk badekulp like overfor fossen...men hysj! Ikke si det til noen ;)

Vi gikk opp på Giskemonibba, fra parkeringa nede ved hovedvegen er det en tur på 12 km t/r, men du kan betale deg fri fra noen kilometer for 30 kroner. Parkeringa er der du kanskje har sett det står et skilt med "Den Trondhjemske postveg" på, på vegen opp mot Ørskogfjellet. GOD TUR! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du må jo være oppe i mer enn elve landskap til nå.....

Skikkelig fin dybde her (bildet IKKE elva) Flotte farger. Kanskje det skulle vært bitte litt mørkere....for og få frem litt mer konturer....

Nå sitter katten og ser surt på laptopen på fanget mitt! Må skynte meg å svare, før hun trakker på tastaturet...

Tusen takk for morsom og fin kommentar! :)

Lenke til kommentar

Meget severdig og fint. Synes eksponering og skarphet ble helt superb her.

Var sikker på at dette var i nærheten av Ridderspranget i Sjoa, før jeg åpnet det og så fasiten :)

Mvh. Rolf

Tusen takk Rolf! :)

Denne elva er nok en ganske godt bevart hemmelighet på sunnmøre, nesten så jeg fikk lyst å vise et par bilder til av den...kanskje i morgen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...