Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Elvelandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Supert av elvelandskap! Like 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jøss..ei så spektakulær elv på Ørskogfjellet??? Stilig komp og utsnitt og flotte høstfarger Vh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Du må jo være oppe i mer enn elve landskap til nå..... Skikkelig fin dybde her (bildet IKKE elva) Flotte farger. Kanskje det skulle vært bitte litt mørkere....for og få frem litt mer konturer.... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Supert av elvelandskap! Like Tusen takk Magnar! Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 A perfect shot. Nothing more to say... Just fantastic! Mvh Bekir 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Jøss..ei så spektakulær elv på Ørskogfjellet??? Stilig komp og utsnitt og flotte høstfarger Vh Oddmund Ja, du fikk deg en støkk der? Det gjorde mannen min også. Ørskogfjellet er jo liksom litt kjedelig. Denne elva har også en nydelig foss Dynjafossen og det er faktisk en fantastisk badekulp like overfor fossen...men hysj! Ikke si det til noen Vi gikk opp på Giskemonibba, fra parkeringa nede ved hovedvegen er det en tur på 12 km t/r, men du kan betale deg fri fra noen kilometer for 30 kroner. Parkeringa er der du kanskje har sett det står et skilt med "Den Trondhjemske postveg" på, på vegen opp mot Ørskogfjellet. GOD TUR! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Du må jo være oppe i mer enn elve landskap til nå..... Skikkelig fin dybde her (bildet IKKE elva) Flotte farger. Kanskje det skulle vært bitte litt mørkere....for og få frem litt mer konturer.... Nå sitter katten og ser surt på laptopen på fanget mitt! Må skynte meg å svare, før hun trakker på tastaturet... Tusen takk for morsom og fin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 A perfect shot. Nothing more to say... Just fantastic! Mvh Bekir Thank you very much for your lovely comment! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Veldig fint Helene . Kjempefin komposisjon som får fram konturene nedover bekken. Du har også fått fram høstfargene! -Frode 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Veldig fint Helene . Kjempefin komposisjon som får fram konturene nedover bekken. Du har også fått fram høstfargene! -Frode Tusen takk for fin kommentar ! Endret 12. oktober 2015 av Fotoskrulla Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Meget severdig og fint. Synes eksponering og skarphet ble helt superb her. Var sikker på at dette var i nærheten av Ridderspranget i Sjoa, før jeg åpnet det og så fasiten Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Meget severdig og fint. Synes eksponering og skarphet ble helt superb her. Var sikker på at dette var i nærheten av Ridderspranget i Sjoa, før jeg åpnet det og så fasiten Mvh. Rolf Tusen takk Rolf! Denne elva er nok en ganske godt bevart hemmelighet på sunnmøre, nesten så jeg fikk lyst å vise et par bilder til av den...kanskje i morgen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Nydelig elvelandskap , flott fargepalett og masse detaljer. Liker dette veldig godt ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Nydelig elvelandskap , flott fargepalett og masse detaljer. Liker dette veldig godt ! Mvh Alec Så hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Riktig fin fjellstemning dette. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2015 Riktig fin fjellstemning dette. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg