Gå til innhold

Tjene penger gjennom instagram?

Dagmamma98

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke muligheter man har om man har mange følgere gjennom Instagram?

Jeg har selv en fitness side på Instagram (70.000 følgere)

Jeg har allerede fått sponset ting som klær og diverse ting når jeg har reklamert for de på profilen min.

Men når man når opp til 100.000 +, kan man da faktisk tjene en del på dette? Hvordan?

Setter stor pris på tips!:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lage en så bra side at flere vil følge den er vel det åpenbare her  :hmm:

Tror hun var mer inne på hvordan man tjener penger, ikke hvordan man får flere følgere (det klarer hun åpenbart godt nok).

Greia er vel hva kan man tjene penger på via instagram?

Jeg har ingen innspill, men du kan jo ta kontakt med diverse butikker om de ønsker at du viser frem noen av produktene demmes eller noe sånt kanskje? :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror hun var mer inne på hvordan man tjener penger, ikke hvordan man får flere følgere (det klarer hun åpenbart godt nok).

Jeg har ingen innspill, men du kan jo ta kontakt med diverse butikker om de ønsker at du viser frem noen av produktene demmes eller noe sånt kanskje? :p

Ja det jeg mener!:-)

Følgere er ingen problem nei, men hørt at flere kan tjene veldig godt gjennom Instagram. Oppe mot 50.000 kr på 1 post av å reklamere produkt. Samme med blogg osv.

Jeg har tenkt på senere å kanskje lage et produkt å selge fordi jeg vet jeg har en god del følgere, ikke nå men!

Gøy å hørt om noen har noen forslag!:-)

Endret av Dagmamma98
Lenke til kommentar

Ja det jeg mener!:-)

Følgere er ingen problem nei, men hørt at flere kan tjene veldig godt gjennom Instagram. Oppe mot 50.000 kr på 1 post av å reklamere produkt. Samme med blogg osv.

Jeg har tenkt på senere å kanskje lage et produkt å selge fordi jeg vet jeg har en god del følgere, ikke nå men!

Gøy å hørt om noen har noen forslag!:-)

Bare vær klar over at du må skatte inntektene. Så du må nok starte eget enkeltmansforetak og skrive regnskap. Ellers vil du til slutt få en ekstrem skattesmell.

Ellers, så kan du kanskje se hva andre populære instagrammere\bloggere reklamerer for. De som er "høyest oppe", får nok som du sier en del penger for dette, så da kan du vel evt ta kontakt med de samme butikkene\kjedene som selger slike produkter som de andre reklamerer for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...