tonjeeb95 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg tar årsstudium -personlig trener/rehab coach. Det hadde vært veldig gøy å jobbet som PT i Alaska, men jeg har sett at det er en del krav for å få visum og jobb. På jobbeiusa.com sier de at man må ha bachelor, master eller fra 6-12 år med arbeidserfaring. Det er mange år å vente på å reise dit! Noen som vet noe om hvordan jeg bør gå frem for å kunne jobbe i Usa? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Etter som eg forstår så har du berre to muligheiter, enten må du vinne 'green card lottery' slik at du får reise til USA for å jobbe. Eller så må du bevise at du innehar ein spesialkompetanse som USA ikkje sjølv innehar. Ofte vil lang og tung utdanning være eit element i vurderinga av om du innehar ekspertkompetanse, men også andre eigenskapar blir vektlagt. Den sikraste måten å komme seg til USA for å jobbe på vil være om du finner ein arbeidsgivar i USA som er villig til å ta på seg papirarbeidet med å dokumentere at akkurat du dekker eit behov for arbeidskraft som ein ikkje finner i USA. Lenke til kommentar
Valdres 101 Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Ta en liten kikk på denne oversikten: https://reason.com/assets/db/07cf533ddb1d06350cf1ddb5942ef5ad.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå