Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beta RR 125 SM LC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beta er en veldig undervurdert lettsykkel i mine øyne. Yamaha sin motor, lik som i yzf og wr. Så kvalitet i motor i alle fall. Kraftigere dempere enn en wr som jeg synes ser endel bedre ut også. Det med at du kan klippe en ledning for å få 22 hester tror jeg du skal spørre forhandler om fordi det høres litt merkelig ut. Hva du kan få solgt den for reguleres jo helt av markedet. Ligger sikkert likt med wr i prisnivå brukt vil jeg tro

Hei, jeg lurte på om Beta RR 125 SM LC er en bra lettsykkel. Jeg har hørt at det er en ledning du kan klippe for å få 22 hester. Er det sant? Og så lurer jeg på hvor mye den kunne blitt selgt for etter to år med pent bruk. Den koster 53000kr ny.

Lenke til kommentar

Kjenner jeg får litt frysninger når jeg hører "Minarelli". Men jeg vet ingenting om den motoren så jeg tør ikke si noe mer.

Haha hvorfor det? Kan godt hende jeg husker feil.

Disse motorene orker fint 50 000km med riktig veldikehold. Ingenting å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Am6 er null stress, men nå er jo det moped. Hvis det er YZF-motoren, altså en 4-takter, så er den noe av det bedre du kan kjøpe av 125cc 4-takt. Bruker lite, og er blant 4-takterene med høyest effekt. HVIS det er samme motor som det er i YZF, kommer du aldri til å få 22hk ved å klippe en ledning. 

Hvis det er en to-takter det er snakk om, er ikke 22hk så uoppnåelig lengre. Men har vondt for å tro at det skal holde å klippe en ledning, med mindre det er en turtallssperre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...