Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ble også fraktet med DHL. Ingen lapp. Har opplevd å få lapp på før, brydde meg ikke - ingen problem da. Fikk aldri noe regning i posten eller noe. Når du bestiller fra Apple.no skal det være inkludert, så vidt jeg vet.

Sånn jeg har forstått det er toll, etc..ink. i prisen når man kjøper noe via apple.no.

Er bare så frustrerende at pakken må ligge uåpnet, som det står på denne klistrelappen.

Lenke til kommentar

Bestilte i går ettermiddag og nå står det på apple;

Ettersom varene dine er klare til levering, kan vi ikke annullere eller endre bestillingen din. Når varene er sendt, kan det imidlertid hende du kan returnere dem på bestillingssiden. Hvis du vil avtale retur nå, kontakter du kundeservice for Apple Online Store på 800 33 034.

det betyr vel at dem har funnet produktet frem for meg? :D

Lenke til kommentar

Som noen skrev over her står det også på min at den er klar til sending. Jeg bestilte mandag formiddag, men igår kveld kunne jeg endre på adressen, fikk heldigvis gjort dette (da jeg reiser imorgen og telefonen kommer nok akkurat ikke frem i tide! Så den leveres hos min foreldre nå). :) Men sender de kun på morgen, altså de sender ikke utover dagen idag, noen som vet? Føler alle får den sendt ca kl 06 om morgen. Statusen har endret seg i morgen timene idag, siden jeg som sagt fikk endret leveringsadressen igår kl 01:00.

Lenke til kommentar

Når og hvor bestilte du? Virker ikke som Djuice/Telenor har fått inn iPhoner siden forrige uke.

Hvis det er meg du mente så bestilte jeg nå hos Apple, mandag formiddag.

Hadde inne bestilling hos Djuice, men de visste ikke når de fikk inn telefonen og hadde den ikke på lager. Kunne plutselig ta noen uker, det har jeg ikke tid til da den telefonen jeg har akkuratt synger på siste verset :)

Lenke til kommentar

Ja, var deg jeg tenkte på :) Så da måtte du bare vente to dager altså, Apple har visst rikelig telefoner selv da :) Synd Djuice/Telenor osv ikke får så mange i slengen, for jeg sparer et par lapper på å binde meg i 12 mnd når jeg uansett skal ha Djuice Nonstop XL (7500 + ab.avgift istedenfor 9600 pluss ab.).

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Ja, var deg jeg tenkte på :) Så da måtte du bare vente to dager altså, Apple har visst rikelig telefoner selv da :) Synd Djuice/Telenor osv ikke får så mange i slengen, for jeg sparer et par lapper på å binde meg i 12 mnd når jeg uansett skal ha Djuice Nonstop XL (7500 + ab.avgift istedenfor 9600 pluss ab.).

Det var derfor jeg også bestilte med Djuice først for å spare et par lappen. Men jeg tok ikke sjansen på å måtte vente i flere uker rett og slett. Apple er veldig raske. Som du ser har de nok samlet opp noen bestiller fra Norge muligens pga de har jo sendt pakker som ble bestilt allerede igår :) Jeg hadde bestilt rosegold fra Djuice og det virket på hun jeg snakket med som den ikke hadde vært på lager i det hele tatt, og de hadde ikke ubekreftet dato eller noe. Synd for jeg kunne godt tenkt meg derfra da telefonen er dyr, men ble fra Apple denne gang :)

Jeg bor mellom oslo og bergen. Må jeg være hjemme når pakken kommer? Alle kjenner alle her og postdama svinger innom pappa med jobben alltid. Kommer den med egen lastebil?

Slik jeg har forstått det må det være deg/familiemedlem hjemme. For min del er jeg på tur, men mine foreldre er tilfeldigvis hjemme på fredag så de skal ta imot pakken om den kommer da. 

Lenke til kommentar

Det var derfor jeg også bestilte med Djuice først for å spare et par lappen. Men jeg tok ikke sjansen på å måtte vente i flere uker rett og slett. Apple er veldig raske. Som du ser har de nok samlet opp noen bestiller fra Norge muligens pga de har jo sendt pakker som ble bestilt allerede igår :) Jeg hadde bestilt rosegold fra Djuice og det virket på hun jeg snakket med som den ikke hadde vært på lager i det hele tatt, og de hadde ikke ubekreftet dato eller noe. Synd for jeg kunne godt tenkt meg derfra da telefonen er dyr, men ble fra Apple denne gang :)

Jeg bor mellom oslo og bergen. Må jeg være hjemme når pakken kommer? Alle kjenner alle her og postdama svinger innom pappa med jobben alltid. Kommer den med egen lastebil?

Slik jeg har forstått det må det være deg/familiemedlem hjemme. For min del er jeg på tur, men mine foreldre er tilfeldigvis hjemme på fredag så de skal ta imot pakken om den kommer da.

Ringte DHL og hun dama sa at det har JEG som MÅTTE skrive under på at pakken ble skrevet ut. Normalt går det fint at andre tar den imot men hun sa Apple var så strenge så om jeg ikke var der la de igjen en lapp...

Lenke til kommentar

Ringte DHL og hun dama sa at det har JEG som MÅTTE skrive under på at pakken ble skrevet ut. Normalt går det fint at andre tar den imot men hun sa Apple var så strenge så om jeg ikke var der la de en lapp...

Jeg kontaktet Apple og de sa at hvem som helst på adressen kunne signere. De krevde bare at noen tok imot og signerte. Så vi får bare se ha som skjer:) De legger lapp om noen ikke er der.

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Holder det at man står på trappa å venter? :p

Haha :)

Det endte med at de ikke fikk signere for pakken!! Apple mente man kunne få andre til å signere, mens DHL mener ifølge apple og deres retningslinjer kan man ikke. Apple ringte tilogmed til DHL, men fikk aldri pakken.

Så den blir levert mandag. :)

Edit: DHL vært på døren hos mine foreldre og levert pakken til min far som har signert for den. Jeg aner rett og slett ikke hva som er retninglinjene.

Apple sier det er greit at andre signerer, DHL kundeservice sier sjåførene ikke har lov pga Apple sier nei MENS sjåføren har levert telefonen til mine foreldre. Så pakken er på plass til jeg kommer hjem søndagsmorgen :)

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...