Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor står det meg som trådstarter av denne tråden ? Jeg har ikke laget denne.

Jeg laget en egen tråd for dette (denne, ofc). Disse ble flettet sammen hvor din kommentar havnet på topp, som gjør at du står som TS. Har spurt om de kan sette min post først, slik vi har en tråd som kan vedlikeholdes til neste år osv.. Har dog ingenting å si, rent praktisk for deg :-) 

Brussel....leveringsdato 14.

Apple sier 14. Mens hos DHL står det 13. I løpet av dagen

Samme her, ti minutt etter din. Er godt telefonen min har litt selskap i det minste! Hadde vært artig om "Find My iPhone" var aktivert, slik vi kan følge dem enda litt tettere. 

Ja, den er i Brussels hos meg nå.

Lenge siden ?

21.35 her. 

Lenke til kommentar

Hvorfor står det meg som trådstarter av denne tråden ? Jeg har ikke laget denne.

Jeg laget en egen tråd for dette (denne, ofc). Disse ble flettet sammen hvor din kommentar havnet på topp, som gjør at du står som TS. Har spurt om de kan sette min post først, slik vi har en tråd som kan vedlikeholdes til neste år osv.. Har dog ingenting å si, rent praktisk for deg :-) 

Brussel....leveringsdato 14.

Apple sier 14. Mens hos DHL står det 13. I løpet av dagen

Samme her, ti minutt etter din. Er godt telefonen min har litt selskap i det minste! Hadde vært artig om "Find My iPhone" var aktivert, slik vi kan følge dem enda litt tettere. 

Ja, den er i Brussels hos meg nå.

Lenge siden ?

21.35 her. 

Endelig ble min scannet også :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Brussel kl 20:43

DHL sier i morgen på slutten av dagen, mens Apple sier levering på onsdag. Fornøyd uansett hvilken det blir, fikk egentlig estimat helt opp til den 20. oktober. Ser jo nesten ut som at telefonene fra Apple kommer før noen av de som bestille via f.eks Telenor. Gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Brussel kl 20:43

DHL sier i morgen på slutten av dagen, mens Apple sier levering på onsdag. Fornøyd uansett hvilken det blir, fikk egentlig estimat helt opp til den 20. oktober. Ser jo nesten ut som at telefonene fra Apple kommer før noen av de som bestille via f.eks Telenor. Gøy.

Ja de kommer før Telenor sine...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...