Miss_star Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Bør de ikke sende den snart? Står jo forventet levering imorgen. mandag, Oktober 12, 2015 Sted Tid Kolli 1 Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51 Når bestilte du telefonen? Jeg er utålmodig og håper håper den kommer på onsdag! Bestilte telefonen nøyaktig 01.57 natt til fredag. Når bestilte du? Jeg bestilte idag jeg da, så jeg venter den ikke imorgen akkurat. Den blir nok ikke sendt idag mtp at kl er halv 6. Men jeg er litt usikker om jeg bør avbestille den og bestille på ny slik at jeg får den over helgen. Jeg skal ut å reisa torsdag så er jo ikke hjemme om de kommer torsdag/fredag med den. Kommer hjem mandag:) Bestilte først fra Djuice, men de hadde den ikke på lager og ante ikke når de fikk den. Selv om de sa til meg på fredag at den skulle bli sendt mandag. Kansellerte den bestillingen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Tror ikke det er nødvendig. Når jeg kjøpte min iPhone 5s i 2013, så var jeg ikke hjemme da de kom på døren. De ringte opp igjen og vi avtalte tid. Så jeg mener du kan ringe DHL og avtale tid selv. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Tror ikke det er nødvendig. Når jeg kjøpte min iPhone 5s i 2013, så var jeg ikke hjemme da de kom på døren. De ringte opp igjen og vi avtalte tid. Så jeg mener du kan ringe DHL og avtale tid selv. Da kan jeg prøve det når pakken er kommet til Norge. Men kan de feks levere den hos mindre foreldre, og at min mor ta imot eller er det veldig strengt at det må være meg? Endret 12. oktober 2015 av Miss_star Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er litt usikker på om de kan levere på en annen adresse enn hva som er blitt satt av kjøper, men om du ringer de kan du helt sikkert forklare situasjonen. Min far er hjemme imorgen, og har bedt han om å signere. Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Der fikk jeg sporingsnummer fra Telenor. Bestilte på fredag kl 14 ca. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Der fikk jeg sporingsnummer fra Telenor. Bestilte på fredag kl 14 ca. Kan jeg spørre hvilken de (farge, gb) starter med å sende ut fra Telenor? Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Der fikk jeg sporingsnummer fra Telenor. Bestilte på fredag kl 14 ca. Kan jeg spørre hvilken de (farge, gb) starter med å sende ut fra Telenor? Jeg bestillte på torsdag. Space gray, 64GB 6s+. Min ble sendt idag og allerede videresendt.. så kanskje e får den imorra kl 16 :O :O :O Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Nå er min levering fra apple.no blitt utsatt med 1 dag. Pakken er enda ikke hentet av DHL. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Estimert leveringstid:tirsdag, Oktober 13, 2015 I løpet av dagen Står fremdeles Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51 Den blir nok sendt videre snart. Edit: Ser nå at min også er utstatt med 1 dag på Apple.no. Men ikke hos DHL Endret 12. oktober 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Woods Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Står fremdeles 13 hos meg, både hos DHL og Apple. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Står fremdeles 13 hos meg, både hos DHL og Apple. Er det gjort noe oppdatering fra DHL da? Står fremdeles bare Forsendelsesinformasjon mottatt Endret 12. oktober 2015 av winmedi Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Står fremdeles 13 hos meg, både hos DHL og Apple. Er det gjort noe oppdatering fra DHL da? Står fremdeles bare Forsendelsesinformasjon mottatt Statusen hos DHL er den samme hos meg, men datoen er utsatt 1 dag. Pakken ble sendt 06:51 i dag. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Er datoen utsatt på DHL og Apple.no for deg? Kun Apple.no her. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Datoen er utsatt både på apple.no og DHL. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Står fremdeles 13 hos meg, både hos DHL og Apple. Er det gjort noe oppdatering fra DHL da? Står fremdeles bare Forsendelsesinformasjon mottatt Fortsatt det samme (i NL), men dato er ikke forandret. Om pakken min blir sendt direkte fra NL til Gardermoen, er det jo bare en kjøretur unna(Oslo). Da burde det i teorien gå bra med levering i morgen. Det samme gjaldt for meg når jeg bodde i Stavanger, fikk alltid varen den dagen den ankom flyplassen i nærområdet. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Brussel....leveringsdato 14. Apple sier 14. Mens hos DHL står det 13. I løpet av dagen Endret 12. oktober 2015 av clinton Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor står det meg som trådstarter av denne tråden ? Jeg har ikke laget denne. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Fantastisk. Kommer nok imorgen. Selv om Apple sier 14. Dette komme i løpet av natten. Så er den i Oslo kl 7 imorgen. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor står det meg som trådstarter av denne tråden ? Jeg har ikke laget denne. Er sikkert fordi du var den første som postet hvor din pakke var i den andre tråden, så har moderator laget en tråd. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 12. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2015 Hvorfor står det meg som trådstarter av denne tråden ? Jeg har ikke laget denne. Er sikkert fordi du var den første som postet hvor din pakke var i den andre tråden, så har moderator laget en tråd. ok Det kan nok stemme Begynte å lure om noen hadde kommet inn på min konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå