Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden

Anbefalte innlegg

Må man betale toll, etc...når man bestiller fra apple.no ?

Nei

Det er det jeg mente også, men DHL sier at alt som importeres med en verdi over 350,- må betales toll på. Men dette skal vel ikke vi betale ?

Jeg kjøpte lader (til mac) til nesten 800 kr og betalte ingen toll :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør de ikke sende den snart? Står jo forventet levering imorgen. 

mandag, Oktober 12, 2015  Sted Tid Kolli 1 Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51

Når bestilte du telefonen?

Jeg er utålmodig og håper håper den kommer på onsdag!

Lenke til kommentar

Telenor har nå sluttet å svare på direktemelding på nettsiden på facebook. De har heller enda ikke sendt pakken min og har ikke hørt en dritt! Forbanna idioti.

EDIT: Etter mye klaging og banning i tlfn fikk jeg nå bekrefta at min blir sendt i dag etter eller kl 17 :)

Kan en moderator slette denne posten, og alle andre som bidrar null og niks til vår visdom om iPhone 6 (s)?

Det begynner å bli vel mye "jippi, min telefon kommer også snart!"...

Lenke til kommentar

Telenor har nå sluttet å svare på direktemelding på nettsiden på facebook. De har heller enda ikke sendt pakken min og har ikke hørt en dritt! Forbanna idioti.

EDIT: Etter mye klaging og banning i tlfn fikk jeg nå bekrefta at min blir sendt i dag etter eller kl 17 :)

Kan en moderator slette denne posten, og alle andre som bidrar null og niks til vår visdom om iPhone 6 (s)?

Har tatt initiativet og startet denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1689302. Da burde vel alle være fornøyde...

Lenke til kommentar

Har tatt initiativet og startet denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1689302. Da burde vel alle være fornøyde...

haha bra du gjør det istede for å grine som noen småunger om at mange er glade at ting faktisk skjer. Alle blir som en unge når de venter på noe. Tydligvis mange som ikke klarer dette og da blir for seriøs og må ut med litt sinne xD

Lenke til kommentar

Bestilte en iPhone 6S Plus 128 gb som gave hos Komplett.no noen dager før norgeslanseringen og den ble sendt på fredag og har forventet ankomst på postkontoret i dag.

Plukket opp en iPhone 6S Plus 128 gb til meg selv også hos Eplehuset fredag morgen når den ble sluppet, fin telefon. :)

Lenke til kommentar

FY FAAEN! Nå ringte jeg telenor etter at jeg har venta 4 dager på at de skulle sende iphonen med deksel og skjermbeskytter, så undersøkte en kæll i telenor det isted, han sa at den sendes estimert 29 oktober pga ETT JÆVLA deksel er tomt på lageret.

Er det mulig??? Og får å få sendt den tidligere er det eneste jeg får gjort å avbestille ordren, reservere på nytt uten dekselet. Er det mulig :(

Lenke til kommentar

FY FAAEN! Nå ringte jeg telenor etter at jeg har venta 4 dager på at de skulle sende iphonen med deksel og skjermbeskytter, så undersøkte en kæll i telenor det isted, han sa at den sendes estimert 29 oktober pga ETT JÆVLA deksel er tomt på lageret.

Er det mulig??? Og får å få sendt den tidligere er det eneste jeg får gjort å avbestille ordren, reservere på nytt uten dekselet. Er det mulig :(

Bruk denne tråden http://www.diskusjon...owtopic=1689302 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått sin sendt idag fra telenor? Enda ikke hørt en dritt. Apple.no som sikkert har over det dobbelte av bestillinger sendte sine idag! Dette er helt utrolig :/

Har du bestilt med deksel?

Isåfall. Dere som i likhet med meg bestilte med deksel har driti oss/dere på leggen. Snakket med 09000 idag og de sa at iphonen er ikke sendt pga det er tomt for deksler som ventes inn igjen 29 oktober. Nei jeg kødder ikke. Og du får heller ikke endret bestillingen. Du må avbestille, få igjen pengene og reservere på nytt. Well, hello apple.com/no !

Endret av Yob tvaya mat'
Lenke til kommentar

Bruk denne tråden http://www.diskusjon...owtopic=1689302 :)

Tusen takk!

Lenke til kommentar

mandag, Oktober 12, 2015  Sted Tid Kolli 1 Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51

Bestilte telefonen nøyaktig 01.57 natt til fredag. Når bestilte du?

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Bestilte telefonen nøyaktig 01.57 natt til fredag. Når bestilte du?

01.57? Haha! Jeg la meg ca 01.40 den natta! Fikk dog bestilt rundt 06.00 samme dag. Min har forøvrig samme status, men er rimelig sikker den blir levert i morgen.. av og til bruker slike system ikke oppdatere seg før de har flyttet seg rimelig langt. Kan hende de sender mange telefoner i en og samme forsendelse for å spare tid ved å 'streke' inn hver eneste enhet. 

Enn helt tilfeldig teori fra min side, selvsagt... 

Lenke til kommentar

Må være utrolig irriterende for kunden der Telenor ikke sender ut telefonene. Glad jeg bestilte fra Apple.no. Venter bare på at den skal bli sendt videre fra Nederland!

Jepp. Pluss at dama i kundeservicen løy til meg rett og slett. Hun sa: bytter du fra ditt telenor L til telenor XL skal du få 50 kr avslag de 6 første mndene også skal jeg få sendt unna denne telefonen di iløpet av morgendagen. Så står det i mailen at hun har sendt mld til nettbutikken om de kan prøve å få sendt den uten dekselet. Herregud. Jeg avbestiller og kjøper hos Apple istedet. Noen som vet hvor lang tid de bruker på å betale tilbake?

Lenke til kommentar

Noen som har fått sin sendt idag fra telenor? Enda ikke hørt en dritt. Apple.no som sikkert har over det dobbelte av bestillinger sendte sine idag! Dette er helt utrolig :/

Har du bestilt med deksel?

Isåfall. Dere som i likhet med meg bestilte med deksel har driti oss/dere på leggen. Snakket med 09000 idag og de sa at iphonen er ikke sendt pga det er tomt for deksler som ventes inn igjen 29 oktober. Nei jeg kødder ikke. Og du får heller ikke endret bestillingen. Du må avbestille, få igjen pengene og reservere på nytt. Well, hello apple.com/no !

Telenor... /facepalm...

Nope jeg bestillte ikke noe utstyr da jeg jobber på el-kjede og får dette utrolig mye billigere der :p + jeg skal ha et gjennomsiktig deksel pga sticker. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...