Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan innlegg som har med sending/bestilling/venting/porto/kjøp/toll/transport osv. lages med en annen farge? Tråden er helt verdiløs for tiden da jeg ikke kan lese igjennom 10 sider hver dag for å finne innlegg som ikke omhandler dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kan innlegg som har med sending/bestilling/venting/porto/kjøp/toll/transport osv. lages med en annen farge? Tråden er helt verdiløs for tiden da jeg ikke kan lese igjennom 10 sider hver dag for å finne innlegg som ikke omhandler dette.

Støttes.

Kanskje aller helst skille de ut en helt egen tråd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt på apple.no som _ikke_ har fått sin utsendt ennå? Først uflaks med komplett, så uflaks med apple direkte, dårlig gjort mot folk som er uten telefon =D

Det står sendt hos meg. Men når jeg sjekker hvor den er så har den ikke blitt sendt fra Nederland enda. Den blir sendt i dag.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Kanskje vi heller kan prøve med en dedikert bestilling/status/forsendelse tråd neste år  :fun: 

Men da er det vel uansett ny tråd for iPhone 7, så det blir vel for mye med 2 tråder å forholde seg til under Apple mayhem tilstandene :tease:

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

mandag, Oktober 12, 2015  Sted Tid Kolli 1 Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51

Nøyaktig det samme her, med endestasjon i Oslo. Levering i morgen 12/10. Antar telefonen dukker opp på Gardermoen ila dagen. Har auto-refresh på DHL sine sider..... :ninja: 

Lenke til kommentar

mandag, Oktober 12, 2015  Sted Tid Kolli 1 Forsendelsesinformasjon mottatt EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 06:51

Nøyaktig det samme her, med endestasjon i Oslo. Levering i morgen 12/10. Antar telefonen dukker opp på Gardermoen ila dagen. Har auto-refresh på DHL sine sider..... :ninja: 

Min skal til Bergen.. Kommer den til Norge i kveld er vel sjansen ganske stor for at DHL kommer på døren i løpet av ettermiddagen i morgen :)

Lenke til kommentar

Min skal til Bergen.. Kommer den til Norge i kveld er vel sjansen ganske stor for at DHL kommer på døren i løpet av ettermiddagen i morgen :)

Min skal også til Bergen. Forventer at den kommer imorgen.

Lenke til kommentar

Telenor har nå sluttet å svare på direktemelding på nettsiden på facebook. De har heller enda ikke sendt pakken min og har ikke hørt en dritt! Forbanna idioti.

EDIT: Etter mye klaging og banning i tlfn fikk jeg nå bekrefta at min blir sendt i dag etter eller kl 17 :)

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Må man betale toll, etc...når man bestiller fra apple.no ?

Nei

Det er det jeg mente også, men DHL sier at alt som importeres med en verdi over 350,- må betales toll på. Men dette skal vel ikke vi betale ?

Nop. Apples pris på nettsidene er endelige priser, inkl. alt. Dette betaler du samtidig som du kjøper varen, da det er inkludert i prisene på Apples hjemmeside. 

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...